CITROËN GOLF CHALLENGE 2006

Citroën Golf -kilpailu jatkuu myös vuonna 2006. Osallistua voi johonkin kuudesta alkukilpailusta tai vaikkapa kaikkiin ja edetä finaaliin asti. Kilpailumaksut ovat sopivan edulliset, kentät monipuolisesti valittu ja palkinnot hyvät.

Parikilpailuna pelattavan Citroën Golf Challengen pelimuotona on greensome. Osakilpailujen kolme parasta paria palkitaan ja he jatkavat syyskuussa pelattavaan finaaliin. Lisäksi jokaisessa kisassa on pisin drive- ja lähimmäs lippua -kilpailut. Kilpailu on siis parikilpailu, joten palkintoja on tuplasti. Kilpailumaksu on kentästä riippuen kentän jäsenille 20–40 euroa ja vieraspelaajille 54–84 euroa. Kilpailumaksu on joukkueen hinta eli pelaajaparin hinta ja sisältää lounaan! ”Järjestimme viime vuonna ensi kertaa Citroën-golfkilpailun. Kokemukset olivat niin hyvät, että päätimme laajentaa kilpailukalenteria ja edelleen kehittää tätä tapahtumaa” kertoi kilpailun puuhamiehenä toimiva Citroënin Suomen maahantuojan viestintäpäällikkö Risto Immonen. Lähtö useimmilla kentillä yhteislähtönä kello 10.00. Kilpailukalenteri: 27.5. Etelä-Pohjanmaan Golf EPG, Ruuhikoski 14.6. Hill Side Golf and Country club HSGC, Vihti 17.6. Ruukkigolf RuG, Ruukki 24.8. LakeSide Golf LGV, Vammala 31.8. Viipurin Golf VG, Lappeenranta 5.9. Harjattula Golf & CC HGCC, Harjattula 24.9. Finaali, Hill Side Golf and Country club HSGC, Vihti Yhteistyökumppaneina ovat tänä vuonna mukana: Total, Fais Finland, Avis Autovuokraamo, ProGolf-lehti, Matkatoimisto Detur ja Golf Balance