CITROËN HAKI 30 SOMETAITOISTA AKTIIVISTA KOEAJAJAA

- Koeajajat saivat Citroën C4 Cactuksen käyttöönsä 10 viikoksi

- Yksi kuljettajista voittaa Citroën C4 Cactuksen käyttöönsä vuodeksi

- Kuljettajina mm. Anni Hautala ja Arttu Wiskari

Citroën käynnisti maaliskuun lopusta alkukesään kestävän uuden koeajokonseptin. Internetissä sivustolla www.rakasturanskalaiseen.fi julkaistun kampanjan kautta halukkaat hakivat koeajajiksi lähettämällä lyhyen videon perustellen miksi juuri hän olisi tehtävään sopiva kuljettaja. Satojen todella korkeatasoisten ja värikkäiden hakemusten joukosta valittiin 30 koeajajaa. Kymmenen viikon tiiviin koeajojakson jälkeen yksi ryhmän kuljettajista voittaa auton käyttöönsä vuodeksi.

Citroën C4 Cactus-kuljettajaksi saattoi hakea sinkku, pariskunta, lapsiperheellinen, iäkkäämpi herrasmies tai nainen, koiraihminen tai käytännössä kuka tahansa ajokortillinen henkilö. Koeajajien ikähaitari ulottuu 21-vuotiaasta nuoresta aina jo eläkeiän saavuttaneeseen kuljettajaan.

#c4cactuscrew elää sosiaalisessa mediassa

Kuljettajiksi valitut 30 kuljettajaa avaavat arkeaan ja kertovat kokemuksistaan C4 Cactuksen ohjauspyörän takana sosiaalisen median eri välineiden kautta säännöllisesti kymmenen viikon koeajojakson aikana. Ryhmää kutsutaan nimellä #c4cactuscrew, ja heidän taivaltaan, sattumuksiaan ja iloaan uuden Citroën C4 Cactuksen kanssa voidaan seurata hashtagilla #c4cactuscrew sosiaalisen median eri kanavissa, kuten Facebook, Instagram ja Twitter. #c4cactuscrew tekee koeajojakson aikana erilaisia yhteisiä aktivoitumisia ennakkoon sovittujen teemojen ympärillä, kuten jalkautumalla osaksi valtakunnallista ravintolapäivää. Ryhmä myös kokoontuu Cactus-brunssin toimesta Helsingin ydinkeskustaan Esplanadille Ravintola Kappeliin, jonka ympäristössä järjestetään brunssin kanssa samaan aikaan kaikelle yleisölle avoin koeajotilaisuus.

Lisätietoja kampanjasta:

Auto-Bon Oy /Citroën-maahantuonti myynti- ja markkinointipäällikkö Kasper Jansson, GSM 050 3889870

email: kasper.jansson@veho.fi

Auto-Bon Oy/ Citroën-maahantuonti PR-ja viestintäpäällikkö Pekka Koski, GSM 0400 210490

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.