CITROËN JA PEUGEOT ESITTELEVÄT UUSIA TAKSIRATKAISUJA TAMPEREEN HENKILÖKULJETUS –MESSUILLA

Citroën ja Peugeot –hyötyajoneuvot ovat mukana omalla osastolla nyt neljännen kerran järjestettävässä Henkilökuljetus –näyttelyssä. Tapahtuma pidetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa perjantaina 27.4. sekä lauantaina 28.4.2018.

Osastolla ovat maahantuojan edustajat esittelemässä erilaisia taksikäyttöön soveltuvia ratkaisuja Peugeot ja Citroën -mallistosta:

• Peugeot Traveller Shuttle BlueHDi 180 Automaatti XL, 1+7 paikkainen esteetön taksi matala-lattiamuutoksella
    Tämä kotimaisen yhteistyökumppanin kanssa toteutettu ratkaisu muuntaa Peugeot Traveller –tila-auton kevyillä kustannuksilla vireillä olevan lakialoitteen mukaiseksi, autoverovapaaksi esteettömäksi taksiksi.
  • Citroën Spacetourer BlueHDi 180 Shine XL Automaatti, 1+7 paikkainen tehdasvalmis tila-auto parhaalla tehdasvarustetasolla
  • Citroën Jumpy 1+8 paikkainen invataksi kotimaisella kattokorotuksella

• Tuotteiden ohessa kerrotaan uudesta Citroën ja Peugeot -malliston 5 vuoden / 300 000 kilometrin Taksitakuusta

Lisäksi yhteistyökumppani Tamlans Oy:n osastolla on nähtävänä:

• Peugeot Traveller Shuttle BlueHDi 180 Automaatti XL, 1+7 paikkainen esteetön taksi matalalattiamuutoksella
    Lattiamuunnoksen toteuttaja kertoo omalla osastollaan eri muunnosvaihtoehtoja

Messujen jälkeen mallisto on esillä eri jälleenmyyjäliikkeitä kiertävillä taksipäivillä.

Näyttely on avoinna perjantaina 27.4. klo 10-17 ja lauantaina 28.4. klo 10-16.
Citroën ja Peugeot löytyvät näyttelystä osastolta F5.

Lisätiedot ja tiedustelut:
Auto-Bon Oy
pr-päällikkö Katja Ruuskanen
puh: 050 438 1161, katja.ruuskanen@auto-bon.fi

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroën, DS ja Peugeot -merkkisiä henkilö- ja tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluita kuluttajille. Auto-Bon Oy on Bassadone Automotive Groupin tytäryhtiö ja sillä on koko maan kattava jälleenmyyjäverkosto. Lisätietoa mallistoista: www.citroen.fi ja www.peugeot.fi.