CITROËN KOEAJOKAMPANJAN VOITTOAUTO PORVOOSEEN

Citroën käynnisti huhtikuun alussa kampanjan, jossa jokainen uuden Citroënin henkilö- tai tavara-auton koeajanut asiakas sai mahdollisuuden voittaa itse räätälöimänsä Citroën DS3:n. Koeajajien kesken arvotun palkintoauton omakseen voitti porvoolainen Tapani Kuiri. Opastuksen auton räätälöintiin antoivat kampanjan kummi Mikko Hirvonen ja maahantuojan Auto-Bon Oy:n myyntijohtaja Klaus Pohjala.

Citroën on autonvalmistajana vahvasti mukana rallin MM-sarjassa. Koeajokampanja linkittyi MTV3- ja MTV3 MAX-kanavien kautta kiinteästi rallin MM-sarjaan. Kampanjaa varten kuvatussa TV-mainoksessa Citroënin rallin MM-sarjan kausien 2012 – 2013 suomalaistähdet Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen kannustivat koeajoon. Yhteensä koeajoja kampanjan aikana eri puolella maata suoritettiin yli 6000 kappaletta.

Oman maun mukaan personoitu

Citroën DS3 on asiakkaan laajasti räätälöitävissä. Valinnaisia korinvärejä on tarjolla 12 kappaletta. Niihin voidaan yhdistää kolme vaihtoehtoisia kattovärejä. Yhteensä eri väriyhdistelmiä on valittavissa 35 kappaletta. Niiden lisäksi asiakas voi personoida autoaan kattoon asennettavilla teemateippauksilla.

Citroën DS3 VTi120 So Chic-palkintoauton voittaja Tapani Kuiri päätyi tyylikkään vauhdikkaaseen väriyhdistelmään: tumman punainen kori yhdistettynä valkoiseen kattoon.