CITROËN SERVICE RACING: RALLIHUOLTOA CITROËNIN ASIAKKAILLE

Citroën esittelee Paris Motor Show'ssa uuden Citroën Service Racing –huoltokonseptin. Uusi palvelu on kehitetty Citroën Racing -rallitiimin teknikkojen kokemuksen pohjalta: asiakkaan auto huolletaan alle tunnissa. Ensivaiheessa uutta konseptia ryhdytään soveltamaan Ranskassa toimivien Citroën- huoltopisteiden parissa.

Pariisin Autonäyttelyssä näyttelyvieraat voivat tutustua Citroën Service Racing -ensiesittelyyn näyttelyn yhteyteen rakennetussa huoltopisteessä. Citroënin tunnuksilla merkityllä alueella työskentelee kaksi mekaanikkoa, jotka suorittavat auton määräaikaishuollon alle tunnissa.

Uusi palvelu perustuu Citroën-tallin teknisen ryhmän kokemukseen ja intensiiviseen päivittäiseen työskentelyyn, joka osaltaan on luotsannut merkin menestykseen rallin MM-sarjassa. Citroënin asiakkailla on nyt tilaisuus saada autolleen ilman lisämaksua WRC- rallitiimin teknikkojen erikoisosaamiseen perustuva huolto. Näin säästyy myös asiakkaan aikaa ja auton ajokatkos jää lyhyeksi.

Asiakas voi tilata Citroën-autolleen kyseisen huollon mistä tahansa merkkikorjaamosta, joka tarjoaa Citroën Service Racing -palvelua. Huolto voidaan tehdä Citroën- autolle, jonka ajokilometrimäärä on alle 120 000 km. Asiakas saa autonsa takaisin tunnin kuluessa siitä, kun hän luovuttaa avaimet huollon vastaanottajalle.

Huollossa saa hyvän käsityksen WRC-rallin huoltoalueen tehokkuudesta. Asiakas voi seurata auton huoltoa määrätyllä korjaamoalueella, jossa kaksi mekaanikkoa huoltaa ajoneuvon yhteistyössä, määrätyn työluettelon mukaisesti.

"Kolme keskeistä tekijää, joiden ansiosta saimme huoltoajan mahdollisimman lyhyeksi, ovat mekaanikkojen yhteen sovitettu työskentelytapa, täsmällisesti määritetyt huoltotyöt ja ammattilaisten erikoisasiantuntemus", kertoo Citroënin markkinointijohtaja Xavier Duchemin.

Uusi palvelu otetaan käyttöön Citroën-verkostossa Ranskassa ja Keski- Euroopassa vuodesta 2011 alkaen. Asiakastyytyväisyys on merkin toimintastrategian ydintavoite. Citroën haluaa kehittää palveluja, jotka vastaavat tämän päivän asiakkaiden tarpeisiin.