Citroënille uusi jälleenmyyjä Tornioon

Citroën henkilö- ja tavara-autojen maahantuonnista vastaava Auto-Bon Oy on solminut uuden jälleenmyyntisopimuksen Tornion talousalueelle. Aikaisemmin merkin valtuutettuna huoltopisteenä toiminut Pohjolan Auto laajentaa toimintaansa ja aloittaa nyt myös uusien autojen myynnin.

Pohjolan Auto on ensimmäinen uuden auton myyntiliike Torniossa neljän vuoden tyhjiön jälkeen. Citroën-myyntiverkoston uusin toimipiste pääsee heti tehokkaasti liikkeelle uudistuneen malliston myötä. Pohjolan Autolla on vankka kokemus Citroën-maailmasta, koska yhtiö on toiminut merkin valtuutettuna huoltopisteenä jo yli 20 vuoden ajan. Toiminnan laajennuksen jälkeen myynti- ja huoltopalvelut toimivat samassa osoitteessa, Torpinkatu 6.

- Citroën on laajentanut mallistoaan johdonmukaisesti viime vuosina. Perinteisen "C-linjan" myynti on ollut maassamme koko ajan tasaisen vahvaa ja kolme vuotta sitten valmistajan DS-malliston myötä aloittama malliston laajentaminen vieläkin yksilöllisempään suuntaan on varmasti mielenkiintoinen lisä myös meidän talousalueellamme, sanoo Pohjolan Auton automyynnistä vastaava Seppo Määttä.

Aloitetun automyynnin suoranainen työllistävä vaikutus on aloitusvaiheessa yksi henkilö, kun automyynnissä on aloittanut monille torniolaisille tuttu automyyjä Ilpo Lintunen.

Automyynnin avajaisia vietetään 22 – 23.11 työn merkeissä.