CITROËNIN KONSEPTIAUTO HYPNOSILLE TUNNUSTUSTA

Pariisin Autonäyttelyssä Citroënin osastolla ihastusta herättänyt konseptiauto Hypnos on saanut tittelin ”Vuoden Konseptiauto 2008” maineikkaan Autocar Magazine – lehden vuotuisessa palkintojenjakotilaisuudessa. Samaisessa tilaisuudessa kunniaa sai myös yksi Hypnosin suunnittelutiiminjäsenistä.

Hypnos on hybridiauto sekä tekniikan että muotoilun osalta. Konseptissa esitelty ainutlaatuinen Hymotion4 – dieselhybridivoimansiirto kuvastaa autoilun tulevaisuutta sekä Citroënin lujaa sitoutumista ympäristönsuojeluun. Hypnosin muotokieli vuorostaan on kekseliästä ja viestii samankaltaisesta itsevarmuudesta, jota on nähtävissä ensi vuonna markkinoille lanseerattavassa C3 Picassossa.

Lisätietoja:

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.