Janne Tuohino keskeytti Ruotsin MM-rallin viimeisellä erikoiskokeella 200 metriä ennen maalia

Sunnuntai-aamulla Janne Tuohino lähti kuudentena nopeimpana kuljettajana jäisille ralliurille. Hän pystyi jo varmistamaan Citroën WRC:llä viidennen sijan, kunnes moottorissa tapahtui jotain.

”Puolessa välissä viimeistä erikoiskoetta moottori alkoi käymään vain kolmella sylinterillä. Laitoin heti safety-mode –asetuksen päälle säästämään moottoria. Se ei vain auttanut. Harmittavan lähellä - vain yhden kurvan takana olisi odottanut maali”, kertoili niukkasanainen Janne Tuohino rallin jälkeen. ”Olin silloin viidentenä, mutta rallissa kaikki on mahdollista. Citroën WRC on helppo ajaa, tasapainoinen ja hyvä ralliauto. Toivottavasti saan järjestymään uuden tilaisuuden. Keskustelen PH-Sportin tiimipäällikkö Bernard Piallatin kanssa. Ruotsin rallin aikana hänellä oli paikalla 12-hengen tiimi ja he tekivät parhaansa pitääkseni autoni kunnossa. Kaiken piti olla OK, mutta näin vain kävi.” Lisätietoja Auto-Bon Oy, Risto Immonen, viestintäpäällikkö, p 010 569 7225

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.