Koeajamalla varusteita Helsingin Uuteen Lastensairaalaan

Helsingin Uuden Lastensairaalan rakennustyöt ovat hyvässä vauhdissa ja nyt on aika varmistaa, että valmistuvaan sairaalaan saadaan mahdollisimman hyvät laitteet ja varusteet. Koeajamalla 11.9. – 31.12.2015 välisenä aikana minkä tahansa uuden Citroën-henkilöautomallin asiakas osoittaa varoja sairaalan varusteluun.

Citroën-autojen maahantuoja Auto-Bon Oy ja valtuutetut Citroën-jälleenmyyjät osallistuvat yhteistyössä Lastenklinikoiden Kummit ry:n toteuttamaan keräykseen, jossa kerätään varoja uuden sairaalan varusteluun. Tämän kautta Citroën on mukana talkoissa varmistamassa että uudessa sairaalassa on parhaat mahdolliset välineet laadukkaan hoidon toteuttamiseen.

- Haluamme olla etujoukoissa tukemassa Uuden Lastensairaalan varustelua, niin että tämä koko maalle tärkeä projekti saadaan valmiiksi. Tänä syksynä uuden Citroënin ostaja saa autoonsa enemmän varusteita kuin koskaan ja näemme selkeän yhteyden meidän varuste-etumme, sen tuoman kasvaneen koeajomielenkiinnon ja Uuden Lastensairaalan tarvitseman varustelun välillä. Yhteistyössä Citroën-jälleenmyyjien kanssa haluamme olla lahjoittamassa 8 euroa jokaisesta koeajosta lyhentämättömänä sairaalan hyväksi. Koeajon suorittanut asiakas itse ohjaa lahjoituksemme tähän tarkoitukseen, avaa yhteistyön taustoja Auto-Bon Oy:n myyntijohtaja Klaus Pohjala.

Koeajojen määrä ratkaisee avustuksen suuruuden

- Koeajojen määrä ratkaisee kuinka paljon saamme varoja ohjattua sairaalan varustamiseen. Jokainen autoilija voi nyt omalta osaltaan auttaa sairaalan varustelussa. Avoimuuden nimissä www.citroen.fi-sivuston kautta pääsee seuraamaan lahjoitussumman kehitystä, Klaus Pohjala jatkaa.

Lisätietoja:

Klaus Pohjala, myyntijohtaja, Auto-Bon Oy Citroën-maahantuonti. GSM 050 3889860, klaus.pohjala@veho.fi

Katja Sepponen, markkinointipäällikkö, Auto-Bon Oy Citroën-maahantuonti, 0500 633453, katja.sepponen@veho.fi