Kustannukset ennakoitaviksi

Tiedotusvälineille 04.11.2003 Uusi Citroën huolenpitopalvelu tarjoaa huollot ja korjaukset kiinteään kuukausihintaan Kustannukset ennakoitaviksi Kaikkiin uusiin Citroën-autoihin voi nyt liittää Huolenpitopalvelun, joka sisältää huollot ja kulumisesta aiheutuvat korjaukset mukaan lukien pyyhkijänsulat ja polttimot. Kuukausihinta antaa varmuuden, ettei asiakkaalle tule yllättäviä kustannuksia. Citroën huolenpitopalvelu sisältää auton huolto-ohjelman mukaiset huoltotyöt, auton normaalista kulumisesta aiheutuneet korjaustyöt ja niissä tarvittavat alkuperäisvaraosat sekä auton valojen polttimoiden ja pyyhkijänsulkien vaihdon myös huoltojen välillä. Lisäksi huolenpitopalveluun voi liittää sijausautopalvelun sekä rengaspalvelun, johon kuuluu renkaiden vaihto kaksi kertaa vuodessa, renkaiden säilytys ja pesu. Huolenpitopalvelu solmitaan asiakkaan kanssa uuden Citroënin oston yhteydessä ja sopimusaika on yhdestä kolmeen vuotta. Tämän jälkeen palvelusopimusta voi jatkaa vuoden kerrallaan aina kymmeneen vuoteen tai 420 000 kilometriin asti. Citroën huolenpitopalvelun hinnoittelu on tehty mahdollisimman selkeäksi, jotta asiakkaan on helppo valita sopivin vaihtoehto. Palvelun hinta riippuu automallista ja vuosittain ajettavasta kilometrimäärästä. Hinnasto on sama kaikille riippumatta siitä, onko kyseessä yksityis- vai yritysauto tai taksi. Esimerkiksi Citroën C3:n huolenpitopalvelu maksaa 15 000 kilometrin vuotuisella ajomäärällä 17 euroa kuukaudessa. Citroën huolenpitopalvelu tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden ennakoida paremmin autoilun kustannuksia. Kuukausihinta pitää myös huolen siitä, että esimerkiksi huoltojen yhteydessä, ei tule laskua. Huolenpitopalvelu tarjoaa aina myös ammattitaitoisen merkkikorjaamon palvelut sekä alkuperäisvaraosien käytön. Kattava Citroën Tiepalvelu on aina voimassa myös takuuajan jälkeen, kun asiakkaalla on Huolenpitopalvelu. Lisätietoja: Timo Seppä, asiakassuhdepäällikkö, 010 569 7203 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/03/20031103BIT00820/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/03/20031103BIT00820/wkr0002.pdf

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.