Mikkeliin tulossa uusi Citroën-erikoisliike

Kärkimerkit ja Auto-Bon Oy ovat solmineet jälleenmyyntisopimuksen Citroën-autojen myynnistä Mikkelissä. Uusi merkkiliike käynnistää toimintansa huhtikuussa ja varsinaiset avajaiset järjestetään toukokuussa.

Kärkimerkit Oy on Suomen vanhimpia Citroën-jälleenmyyjiä. Yhtiö aloitti Citroën-myynnin vuonna 1989. Mikkelin lisäksi yhtiöllä on Citroënin myyntiin keskittyneet liikkeet Iisalmessa ja Savonlinnassa.

Mikkelin myymälään tulee koko Citroenin henkilö- ja pakettiautomallisto uudistettuihin noin 400 neliömetrin tiloihin, jotka sijaitsevat osoitteessa Kaapelikatu 1. Automyynti tulee työllistämään alkuvaiheessa kaksi henkilöä. Uusien autojen lisäksi myyntiin tulevat myös Kärkimerkkien vaihtoautot.

Vahvuutena asiakaslähtöinen palvelu

Kärkimerkit on ollut vuodesta toiseen Auto-Bon Oy:n teettämien asiakastyytyväisyysmittausten kärkijoukossa. Vuoden jälleenmyyjäksi Kärkimerkit Oy on valittu kaksi kertaa, viimeksi vuonna 2011.

Kuluvan vuoden kolmen ensimmäisen kuukauden aikana Citroenin markkinaosuus Kärkimerkkien muiden liikkeiden toimialueella Ylä-Savossa on ollut yli 11 %. Tavoite Etelä-Savossa on 5 prosentin markkinaosuus. Koko Kärkimerkkien olemassaoloajan Citroenin markkinaosuus on pysynyt yhtiön markkina-alueilla selvästi maan keskiarvojen yläpuolella. Kärkimerkkien vahvuutena ovat joustava ja asiakaslähtöinen palvelu.

Markkinaosuuksien saavuttamista myös Mikkelissä pohjustavat lähes kokonaan viime vuosina uudistunut Citroën-mallisto. Tuoreimpina uutuuksina on esitelty 5- ja 7-paikkaiset Citroën C4 Picasso- ja Grand C4 Picasso- tilafarmarit.

Tuttu huolto jatkaa

Huollosta vastaa Citix Oy, joka on toiminut valtuutettuna Citroen-huoltona Mikkelissä jo vuodesta 2007. Huolto sijaitsee kätevästi myymälän vieressä Johtokadulla. Huolto toimii kaikilla kolmella paikkakunnalla sopimuskorjaamoiden yhteistyösopimuksilla.

GSM +358 400 210 490