• Auto-Bon Oy/

Rallicross mestari Jussi Pinomäki ja Citroënin maahantuoja, Auto-Bon Oy, solmivat yhteistyösopimuksen

Kolminkertainen rallicrossin Euroopan mestari Jussi Pinomäki sekä Citroënia maahantuova Auto-Bon Oy ovat solmineet sponsorointisopimuksen. Sopimus tulee kattamaan vuoden 2009 kilpailukauden osakilpailut, jotka Pinomäki tulee ajamaan Citroën C4:llä.

Sponsorointisopimus julkaistiin Vantaalla 17.12.2008 järjestetyssä lehdistötilaisuudessa, missä Pinomäki esitteli tulevan kauden ajokkinsa Citroën C4:n, jota aiemmalla kaudella luotsasi menestyksekkäästi ruotsalainen Kenneth Hansen.

– Haluamme sponsoroimalla olla tukemassa lahjakkaan suomalaisen moottoriurheilijan taivalta kohti lajinsa huippua, kertoo Auto-Bonin toimitusjohtaja Lasse Ahlstedt.

– Citroën-merkkiin on aina kuulunut tiiviisti moottoriurheilu ja erityisesti ralli, mutta rattiin ei ole rallin saralla saatu vielä suomalaista kuskia. Rallicrossilla vuorostaan on lajina suomalaisittain menestyksekkäät juuret, joten näiden kahden yhdistäminen on erittäin luonnollista meille ja uskomme vahvasti Jussin kykyihin, jatkaa Ahlstedt.

Lisätietoja:

Hanna Räisänen, viestintäkoordinaattori, Auto-Bon Oy, 050 351 26 74