Tuohino nousi Citroënillaan kymmenen parhaan joukkoon Jyväskylän MM-rallissa

Vaikeat olosuhteet hidastivat kuljettajien vauhtia MM-rallissa. Sateinen sää aiheutti sen, että tiet menivät erittäin huonoon kuntoon toista kertaa ajettaessa. Tiet olivat liukkaita ja esille nousi maakiviä.

Ennen Killerin Super erikoiskoetta Janne Tuohino oli noussut jo kymmenen parhaan joukkoon. Kypäräpuhelimen rikkoontumisen takia, hän ei ajoittain kuullut kartturinsa Mikko Markkulan nuotteja. - Joudun ajamaan usein sokkona ja se hidasti vauhtiamme. Vellipohjan ja Mökkiperän tiet olivat ihan romuna kun ne ajettiin toista kertaa, Tuohino puhisi vaihtaessaan rikkoutunutta rengasta. Isoja ongelmia meillä ei ole ollut, Citroën toimii luotettavasti, mutta olosuhteet ovat olleet vaikeita. - Kilpailunumerolla 20 ajavaTuohino lähtee luottavaisena lauantain erikoiskokeisiin. - Kun saamme kypäräpuhelinjärjestelmän kuntoon, pystyn ajamaan täysillä. Huomenna ratkaistaan rallin voittaja, hän tuumaili.

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.