Uudet helppokäyttöiset mediasivut toimittajien ja kuvatoimitusten vapaasti käytettävissä

PSA Peugeot Citroën on avannut uudet toimittajia ja kuvatoimituksia palvelevat kansainväliset mediasivut kaikille kolmelle automerkilleen. Uudet Citroën-, DS- ja Peugeot-uutisvirtaa tarjoavat sivut eivät vaadi kirjautumista tai salasanoja. Näiden kansainvälisten press-sivujen lisäksi suomenkieliset tiedotteet kuvineen löytyvät edelleen jatkossakin merkkien omista uutishuoneista.

Uudet kansainväliset Citroën-, DS- ja Peugeot-mediasivut löytyvät tästä lähtien kahden eri polun kautta. Sisältöä pääsee hyödyntämään vapaasti joko PSA-yhtymän koontisivuston tai merkkikohtaisten sivujen kautta. Kaikilta sivustoilla löytyy tiedotteiden lisäksi aineistoa eri tapahtumista (autonäyttelyt, koeajotapahtumat, kilpailut), täydellisempää taustatietoa tarjoavat uutuuksien Press Kit-aineistot sekä useita tuhansia kuvia sisältävä jatkuvasti täydentyvä kuvagalleria. Kuvagalleriasta löytyy myös kattava kuvatarjonta merkkien historiaan liittyvistä tärkeimmistä automalleista.

Ennen sivustojen sisältöön porautumista kannattaa varmistaa, että yläpalkissa vasemmalla ensimmäinen valinta on ”International”. Seuraavasta painikkeesta kieli voidaan vaihtaa ranskasta (oletus) englanniksi. Suomenkielisiä sivustoja ei näiden linkkien alle ole tulossa, vaan sitä tarkoitusta varten ylläpidämme omia uutishuoneitamme.

Citroënin ja Peugeotin kansainvälisestä kilpailutoiminnasta vastaavat merkkien omat yhtiöt, Citroën Racing ja Peugeot Sport. Heidän yhteistyökumppanisopimuksistaan johtuen näille sivustoille vaaditaan edelleen käyttäjätunnukset ja salasanat, joita voi tarvittaessa pyytää ko. sivustojen kautta suoraan Ranskasta.

Tässä automerkkien kansainvälisten pressisivujen osoitteet pähkinänkuoressa:

PSA-yhtymän sivut http://media.psa-peugeot-citroen.com/en

Citroën-sivut http://int-media.citroen.com/

DS-sivut http://int-media.driveds.com/

Peugeot-sivut http://int-media.peugeot.com/

Uutishuoneet:

CITROËN ja DS

PEUGEOT

Monta nettiosoitetta, kolme automerkkiä, toimittajia varten yksi kontakti Suomessa

Kaikkien yllä mainittujen kolmen automerkin maahantuonti Suomessa kuuluu Veho Oy Ab:n tytäryhtiöille. Auto-Bon Oy on Citroënin maahantuoja ja Maan Auto Oy vastaa Peugeot-autojen maahantuonnista. Näiden yhtiöiden ja sitä kautta Citroën-, DS- ja Peugeot-autojen viestinnästä Suomessa vastaa viestintä- ja PR-päällikkö Pekka Koski.

Älä epäröi kääntyä puoleeni näiden merkkien viestintäasioissa.

Viestintäterveisin

P.Koski

Viestintä- ja PR-päällikkö

Auto- Bon Oy (Citroën ja DS)