Vauhdikas hiustenkuivain

Citroën tuo Englannissa järjestettävässä perinteisessä Goodwood Festival Of Speed-tapahtumassa ensi kertaa näytille DS3 Cabrio Racing-konseptiauton. Katon ollessa laskostettuna hiusten hulmuamisesta huolehtii 200-hevosvoimainen turbomoottori.

Uusi konseptiauto yhdistää Citroën DS3 Racingin rajun urheilullisen puolen kangaskatolla varustetun Cabriolet-mallin hienostuneeseen olemukseen. Painonlisäys teräskatolla varustettuun DS3 Racing-malliin on vain 25 kiloa, joten suorituskyvyltään Cabrio Racing on samaa luokkaa 3-ovisen malliveljensä kanssa. Kuljettajan ja etumatkustajan mukavuudesta huolehtivat näyttävällä kellonranneke-nahkakuvioinnilla varustetut korkean sivuttaistuen tarjoavat etuistuimet.  Mainion sivuttaistuen tarvetta lisäävät 19” vanteille asennetut erinomaiset pidon tarjoavat Michelin-renkaat yhdessä Citroën Racingin kanssa kehitetyn jousituksen kanssa.

Seuraavan kerran Citroën DS3 Cabrio Racing tulee nähtäville syyskuun alussa Saksassa järjestettävässä Frankfurtin Autonäyttelyssä.

Lisätietoja: www.citroen.fi

Auto-Bon Oy / Citroën-viestintä