Work Cars aloittaa Peugeotin ja Fiat Professionalin hyötyajoneuvojen jälleenmyyjänä

Hyötyajoneuvojen erikoisliike Work Cars aloittaa Peugeotin HYA-jälleenmyyjänä Jyväskylässä ja Fiat Professionalin jälleenmyyjänä Tuusulassa.

Auto-Bon Oy:n Suomessa maahantuomat Peugeot- ja Fiat Professional -hyötyajoneuvomerkit saavat täysin uuden edustuksen Work Cars -hyötyajoneuvoliikkeen muodossa. Work Cars on erikoistunut erityisesti takseihin, jatko-ohjaamollisiin ajoneuvoihin, pick-upeihin, työmaakäyttöön soveltuviin maastureihin ja edustusautoihin. Work Cars varustelee ajoneuvot aina asiakkaan yksilöllisten tarpeiden mukaan.

”Olemme todella innoissamme päästessämme aloittamaan yhteistyön nyt kahdella merkillä Work Carsin kanssa. Work Cars on vakuuttanut meidät osaamisellaan ja kyvykkyydellään ja olemme etuoikeutetussa asemassa, kun intressimme yhteistyölle kohtasivat. Heillä on osaamista ja kokemusta jatkojalostaa tuotantoautokalustoa eri asiakaskuntien tarpeisiin. Keskittymällä myynnissä vain hyötyajoneuvoihin, myös asiakkaamme saavat laadukkaiden tuotteiden lisäksi myös hyvän asiakaskokemuksen”, kertoo Peugeotin ja Fiat Professionalin myyntijohtaja Panu Lahtinen.

Niin Fiat Professionalin kuin Peugeotin HYA-mallisto on uudistumassa täysin keväällä 2024 ja uudistetut mallit ovat jo myynnissä. Kummankin merkin koko HYA-mallisto on saatavilla jatkossa täyssähköisenä versiona.

Work Cars on aloittanut vuoden alussa virallisena hyötyajoneuvojen jälleenmyyjänä.

Lehdistöyhteys:

Panu Lahtinen