UUSI PALVELU OTTOPISTEILLÄ

Report this content

UUSI PALVELU OTTOPISTEILLÄ Useimmissa käteisautomaateissa kautta maan on nyt mahdollista ladata puheaikaa kännykkään. Telia Mobile solmi maaliskuussa yhteistyösopimuksen Automatia Pankkiautomaatit Oy:n kanssa. Sopimuksen myötä Suomen Telian ennakkoon maksettaviin Telia Prepaid -matkapuhelinliittymiin voi ladata lisää puheaikaa Ottopisteillä. Palvelu on nyt käytössä kaikissa uuden sukupolven Otto.-automaateissa eli noin 1300 käteisautomaatissa kautta maan. (Suomessa on lisäksi vanhempia Ottopisteitä ja muita käteisautomaatteja yhteensä noin 800 kappaletta.) Uusi palvelu on tällä hetkellä käytettävissä Nordean, Sammon ja Osuuspankkien korteilla. Näiden pankkien asiakkaille Prepaid- latauspisteinä toimivat Ottopisteet näyttävät ruudullaan entisten palveluvalintojen lisäksi uuden vaihtoehdon "Puheajan lataus". Ulospäin kyseiset automaatit tulevat erottumaan niiden yhteydessä olevaan keltaiseen infotauluun huhtikuun aikana lisättävästä "Prepaid"- tunnuksesta. Puheajan lataus Otto.-automaateilla on helppoa: asiakas valitsee "Puheajan lataus", syöttää halutun puhelinnumeron ja valitsee haluamansa summan. Puheaika on käytettävissä lähes välittömästi latauksen jälkeen ja Telia vahvistaa latauksen puhelimeen tekstiviestillä. "Asiakkaat ovat selvästi ottaneet uuden palvelun omakseen. Jo tätä ennen, vajaan kuukauden mittaisen kokeilujakson aikana 150 Ottopisteellä Helsingin seudulla, päästiin merkittäviin tapahtumamääriin ilman minkäänlaista markkinointia. Saatu asiakaspalaute on ollut pelkästään positiivista", kuvailee Telia-yhteistyön liikkeellelähtöä Automatia Pankkiautomaatit Oy:n toimitusjohtaja Tapani Penttilä. Lisätietoja: www.otto.fi - mm. uusia palveluja tarjoavat Ottopisteet paikkakunnittain Automatia, markkinointipäällikkö Jyri Marviala, puh. 09-133 6032 www.telia.fi - mm. Telia Prepaid -liittymän hankinta ja lataaminen Telia Mobile, myyntijohtaja Tero Ylitalo, puh. 041-500 4212 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/14/20030414BIT00750/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/14/20030414BIT00750/wkr0002.pdf