SelfieSign on tulevaisuus

Helppo, vaivaton ja laiska.

Digitalisaatio mahdollistaa vaivattomampaa palvelua, jota mobiiliallekirjoittaminen edustaa parhaimmillaan. Maailman suurimman mobiilialan tapahtuman Mobile World Congressin osallistujien joukkoon kuuluu digitalisaation edelläkävijä Avaintec, joka julkistaa helmikuun lopun tapahtumassa uuden SelfieSign-palvelunsa.

Allekirjoitusrumban pitäisi jo olla mennyttä. Moni ei enää edes muista, mitä on tulostaa, postittaa ja skannata sopimus. Mobiiliallekirjoittaminen on sähköistä allekirjoittamista puhelimella; siitä puuttuu sählinki ja hukattu aika. Tulevaisuuden mobiiliallekirjoittaminen poistaa ylituunattujen tunnistamis- ja turvallisuusmetodien turhan monimutkaisuuden. Unohda pitkät salasanat ja hämmentävä biometriikka.

SelfieSignilla riittää, että kuvaat lyhyen videon allekirjoitushetkestä.

SelfieSign pohjautuu lyhyeen videoklippiin, joka todistaa allekirjoittajan henkilöllisyyden ja intention; se on helposti esitettävä todistusaineisto. Video tallennetaan pilveen, jotta kaikki sopimuksen osapuolet voivat todentaa allekirjoittajan. Kryptattu allekirjoitusloki (audit trail) tallentuu julkiseen blockchain-tietokantaan. Miksi tehdä asioista monimutkaisia, kun voit hyödyntää puhelimen olemassa olevaa tekniikkaa?

Jos olet Barcelonassa MWC 2018 tapahtumassa helmikuun lopulla, tule paikan päälle kokemaan mobiiliallekirjoittamisen vaivaton tulevaisuus.

Lisätietoja:

Jere Vento
COO, Head of Marketing
Avaintec
jere.vento@avaintec.com

Avaintec on ketterä edelläkävijä. Olemme tuottaneet sähköisiä allekirjoituksia ja tietoturvallisia data management-ratkaisuja jo yli 20 vuoden ajan. Digitaaliset toimintamallimme tarjoavat asiakkaillemme säästöjä, sujuvampia työskentelytapoja sekä parempia käyttäjäkokemuksia.

Avainsanat: