AVIAREPS ja Maailman matkailujärjestö UNWTO aloittavat yhteistyön

Maailman matkailujärjestö ja AVIAREPS ilmoittavat aloittavansa yhteistyön edistääkseen kestävää kansainvälisen matkailuteollisuuden kasvua Euroopassa.

AVIAREPS tarjoaa Maailman matkailujärjestön (UNWTO) jäsenmaille kohdemarkkinointia ja tutkimusapurahoja pro bono -perusteella valittujen maiden matkailun lisäämiseksi.

AVIAREPS yhteistyössä UNWTO:n kanssa tukee kansainvälisen matkailuteollisuuden kasvua valituissa eurooppalaisissa maissa. Yhteistyö sisältää kattavan kohdemarkkinointipaketin ja neljä tutkimusapurahaa viidelle UNWTO:n valitsemalle maalle.

Paketti sisältää digitaalisia markkinointipalveluja, kuten kampanjasivustoja, webinaareja, online-lehdistötilaisuuksia ja virtuaalisia tapahtumia. Lisäksi käytettävissä on AVIAREPS:in vaikuttajamarkkinointialusta, Swayfluence.  Apurahojen saajat saavat myös syvällistä kansainvälistä matka- ja kuluttajatutkimusta. Apurahat myöntää UNWTO ja molemmat organisaatiot ovat sitoutuneet tukemaan matkailuteollisuuden kestävää kasvua.

Lisätietoja:
Tapani Kauhanen, General Manager Aviareps Nordic
Puh: +46 73 63 40 26
Sähköposti: TKauhanen@aviareps.com

Tietoja Maailman matkailujärjestöstä

Maailman matkailujärjestö on YK:n elin, joka vastaa vastuullisen, kestävän ja yleisesti saatavilla olevan matkailun edistämisestä. Johtavana kansainvälisenä matkailujärjestönä UNWTO edistää matkailua taloudellisen kasvun, inklusiivisen kehityksen ja ympäristön kestävyyden ajurina ja tarjoaa johtajuutta ja tukea sektorille tiedon ja matkailupolitiikan edistämiseksi maailmanlaajuisesti.

UNWTO:n painopisteet ovat seuraavat: Matkailun integroiminen globaalisti, kestävän matkailun kehittäminen, tiedon, koulutuksen ja kapasiteetin rakentaminen, matkailun kilpailukyvyn parantaminen, köyhyyden vähentämisen ja kehityksen edistäminen köyhissä maissa sekä yhteistyökumppanuuksien rakentaminen.

AVIAREPS

AVIAREPS on maailman johtava myynti-, markkinointi- ja viestintätoimisto asiakkainaan matka- ja lifestyle-brändit. Se perustettiin Saksassa vuonna 1994 auttamaan asiakkaita vahvistamaan toimintaansa ja toimimaan globaaleilla markkinoilla. AVIAREPSin palveluvalikoimaan kuuluvat edustus ja myynti, markkinointi ja viestintä, liiketoiminnan kehittäminen, IT-ratkaisut ja taloudelliset palvelut. Lisäksi GSA- ja matkailumarkkinoinnin edustamisen lisäksi AVIAREPS tarjoaa yli 250 asiakkaalleen tukea mm. digitaalisessa markkinoinnissa, mainonnassa, PR:ssä, kriisiviestinnässä, sosiaalisen median hallinnassa, tapahtumien koordinoinnissa, myynnissä, verkkosuunnittelussa.

Avainsanat: