AVIAREPS juhlii 30-vuotista taivaltaan

Vuonna 1994 Münchenissä perustettu AVIAREPS juhlii 30-vuotista taivaltaan tässä kuussa. Toimistoja on 69 kuudessakymmenessäviidessä maassa ympäri maailman.

AVIAREPS juhlii 30-vuotista taivaltaan

München, Saksa (18. huhtikuuta 2024) – Tavoitteenaan auttaa lentoyhtiöitä ja matkakohteita kasvattamaan liiketoimintaansa, AVIAREPS perustettiin Michael Gaeblerin toimesta huhtikuussa 1994 Münchenissä, Saksassa. 30 vuotta myöhemmin AVIAREPS on laajentanut verkostoaan 69 toimistoon 65 maassa ympäri maailman, palvellen laajaa valikoimaa eri brändejä ilmailu-, matkailu-, majoitus-, ruoka- ja viini sekä elämäntapabrändien aloilta. Aviareps on tullut maailman johtavaksi kansainväliseksi myynti-, markkinointi- ja viestintäyritykseksi näillä liiketoiminta-aloilla. Huhtikuussa 2024 AVIAREPS juhlii 30 menestyksekästä vuotta.

Michael Gaebler, AVIAREPSin hallituksen puheenjohtaja ja perustaja: ”30 vuotta AVIAREPSia! Mikä mahtava matka maailman parhaiden ja loistavien kollegoiden ja kumppaneiden kanssa! Alussa AVIAREPS syntyi lentoyhtiöille, kohteille ja majoitusbrändeille ratkaisuksi laajentamaan yritysilmettään ja saavuttamaan globaaleja markkinoita. Tänään AVIAREPS on luotettu kumppani joka toimii entistä useamman brändin edustajana. Olemme laajentaneet lentoliikenteestä,  matkakohteista ja majoitusbrändeistä laajaan valikoimaan liiketoiminta-aloja, mukaan lukien  laivayhtiöt, autonvuokraus, vähittäiskauppa, matkailunähtävyydet, viini ja ruokabrändien myynnin edistäminen. Tänä vuonna juhliessamme AVIAREPSin 30-vuotisjuhlaa, voin ylpeänä todeta, että asiakkaillemme saavutetut menestykset heidän pyrkiessään globaaliin markkinavuorovaikutukseen ja kasvuun ovat perustuneet maailman parhaaseen tuotteeseen – Aviarepsin ihmisiin.”

AVIAREPS aloitti virallisesti 30-vuotisjuhlallisuutensa tämän vuoden ITB Berlin – messuilla , maailman johtavassa matkailualan tapahtumassa. Vuotuisella "AVIAREPS ITB Executive Dinner" -tapahtumalla juhlistettiin merkkipäivää kumppanien kanssa ympäri maailman.

Edgar Lacker, AVIAREPSin toimitusjohtaja: "AVIAREPSin Signature tapahtuma on aina henkilökohtainen ITB-kohokohtani ja loistava tilaisuus juhlia pitkäaikaisia kumppanuuksiamme! Tämä vuosi oli erityisen jännittävä, kun aloitimme 30-vuotisjuhlavuotemme ja juhlistimme kolmea vuosikymmentä AVIAREPSin kumppaneiden ja uskomattomien AVIAPEOPLE-henkilöstön kanssa. Tänään AVIAREPS on ylpeänä maailman johtava alansa edustaja, joka aktiivisesti vaikuttaa, kehittää ja muotoilee matkailun, ilmailun ja majoitusliikkeiden trendejä, kysyntää ja kulutusta. Syntymäpäivälahjana itsellemme olemme lanseeranneet upouuden, modernin ja vuorovaikutteisen aviareps.com-verkkosivuston, joka edustaa täydellisesti AVIAREPSiä: innovaatiota, kasvua, erinomaisuutta ja inspiraatiota."

A planet earth with text overlay

Description automatically generated

New AVIAREPS Website www.aviareps.com

Useat merkkipaalut ovat luoneet tien AVIAREPSin menestykselle vuosien varrella. Vuonna 1996, vain kaksi vuotta perustamisensa jälkeen, AVIAREPS oli jo aloittanut laajentumisen Euroopassa - Pohjois-Amerikka seurasi pian vuonna 2001. Vuoteen 2010 mennessä AVIAREPS oli laajentanut globaalin toimistoverkostonsa kuudelle mantereelle: Afrikka, Aasia, Eurooppa, Pohjois- ja Etelä-Amerikka sekä Australia. Tänään yritys ylpeänä pyörittää 69 toimistoa 65 maassa ja tarjoaa globaaleja 360° palveluja yli 250 asiakkaalle.

AVIAREPSin globaali laajentuminen ei rajoittunut pelkästään toimistoverkoston kasvuun, vaan sisälsi myös monipuolistumisen useille eri liiketoiminta-alueille, tytäryhtiöiden perustamisen, kuten IT-palveluntarjoaja AVIANETin, sekä uusien tuotteiden lanseeraamisen, kuten ryhmävarauspalvelu AVIAGROUPSin, joka on AVIAREPSin oma digitaalinen alusta sekä jakelualusta AVIAHUBin.

30 vuotta perustamisensa jälkeen AVIAREPS jatkaa edelleen missiotaan: Tuoden ihmisiä maailmalle ja maailman ihmisille!

Vieraile uudella AVIAREPSin verkkosivustolla: www.aviareps.com