• Aviareps Nordic/

Visit Maldives valitsee Aviarepsin Marketing & PR-edustajaksi Sunny Side of Life -brändille Pohjoismaisilla markkinoilla.

Visit Maldives, Malediivien kansallinen matkailujärjestö, on valinnut Aviarepsin Marketing & PR-edustajaksi Sunny Side of Life -brändille Pohjoismaisilla markkinoilla.

Aviareps valittiin onnistuneen tarjouskilpailun jälkeen ja se jatkaa jo olemassa olevia toimenpiteitä markkinoilla, kuten kaupan ja median kehittämistä, suhteiden edistämistä sekä yhteistyötä kumppaneiden kanssa.

Yli 1 190 saaren Malediivit ovat erinomainen kohde ylelliselle lomailulle, häämatkoille, perhe- ja seikkailumatkailulle maailmanlaajuisesti. Todellinen paratiisi maan päällä ja kolmena viime vuotena peräkkäin Malediivit on valittu World Travel Awardsin (WTA) maailman johtavaksi matkailukohteeksi. Malediivit tarjoavat upeita majoitusvaihtoehtoja, koskemattomia hiekkarantoja, eksoottisia sukelluskohteita erilaisilla merellisillä aktiviteeteillä kaikenlaisille matkailijoille. Neljä erilaista majoitusvaihtoehtoa, lomaresortit, hotellit, paikalliset majatalot ja liveaboards (majoitus jahdilla), tarjoavat lukemattomia uniikkeja elämyksiä, jotka houkuttelevat kaikenlaisia matkailijoita.

Marketing & PR-edustajana Pohjoismaisilla markkinoilla Aviareps ottaa tehtäväkseen markkinoida Malediivien uskomattomia matkailumahdollisuuksia houkutellakseen enemmän Pohjoismaisia matkailijoita löytämään tämän trooppisen paratiisin.

"Olemme iloisia, että meidät on valittu Malediivien edustajaksi Pohjoismaisilla markkinoilla. Vierailu Malediiveilla lupaa jännittävän kokemuksen ja tarjoaa uskomattomia luonnonkauniita paikkoja. Aktiviteettien valikoima on valtava ja vetää puoleensa kaikenlaisia matkailijoita jännittävistä sukellusseikkailuista ainutlaatuisiin ruokaelämyksiin vedenalaisissa ravintoloissa", sanoo Tapani Kauhanen, Aviareps Nordicin toimitusjohtaja.

Ota yhteyttä: VisitMaldivesNordic@aviareps.com

Pikafaktat