Visit Orlando valitsee AVIAREPSin globaalin myynnin kansainväliseksi edustajaksi

AVIAREPSin tehtävänä on edistää Orlandoa strategisilla myyntitoimenpiteillä Latinalaisessa Amerikassa ja Euroopassa.

Visit Orlando on nimittänyt AVIAREPSin edustajakseen Latinalaisessa Amerikassa ja Euroopassa. AVIAREPSin paikalliset matkailualan asiantuntijatiimit vastaavat Visit Orlandon kaupallisesta edustuksesta Brasiliassa, Meksikossa, Kolumbiassa, Saksassa, Irlannissa, Yhdistyneessä kuningaskunnassa sekä projektityöstä Kanadassa, Argentiinassa, Peruissa, Ecuadorissa, Tanskassa, Ruotsissa, Alankomaissa, Norjassa ja Suomessa.

AVIAREPSin toimistoilla Latinalaisessa Amerikassa ja Euroopan maissa pystymme kehittämään ja toteuttamaan toimivan kaupallisen myyntikonseptin ja soveltamaan sitä paikallisesti jokaisella alueella. AVIAREPSin tehtäviin kuuluu myyntistrategioiden ja -toimenpiteiden tukeminen, paikallinen koulutus ja matkailualan ajan tasalla pitäminen kohteesta. Nämä toimenpiteet täydentävät Visit Orlandon ponnisteluja kansainvälisten vierailijoiden houkuttelemiseksi Orlandoon. Lisäksi AVIAREPS tarjoaa Visit Orlandolle tutkimusta ja markkinatietoa sekä kokous- ja tapahtumapalveluita.

Mike Waterman, Visit Orlandon myyntijohtaja: "AVIAREPS pystyy soveltamaan kansainvälisiä kaupallisia konsepteja jokaiselle yksittäiselle markkinalle Orlandon edistämiseksi, tavoitteena vierailijoiden määrän ja tietoisuuden lisääminen. AVIAREPSIN tiimit ovat jatkumoa Orlandossa sijaitsevalle Visit Orlandon tiimille ja heidän tehtävänä on tarjota matkailualalle henkilökohtaista palvelua ja koulutusta."

Thomas Drechsler, AVIAREPSin matkailun COO: "Olemme otettuja nimittämisestä edustajaksi Visit Orlandolle. Vahva läsnäolomme sekä Euroopassa että Latinalaisessa Amerikassa keskeisillä markkinoilla mahdollistaa yhtenäisen lähestymistavan myyntiin.

Olemme innoissamme voidessamme hyödyntää vahvaa paikallista verkostoa ja laajaa kokemustamme matkailualalta nostaaksemme esiin Orlandon monia nähtävyyksiä, maailmanluokan majoituspalveluita ja vertaansa vailla olevia kokouspalveluita matkailijoille ympäri maailmaa. Odotamme kovasti yhteistyötä Visit Orlandon kanssa vierailijoiden määrän kasvattamiseksi ja tämän dynaamisen matkakohteen tutuksi tekemiseksi.

Orlando on Floridan kolmanneksi suurin kaupunki ja yksi maailman eniten vierailtuja kaupunkeja. Se on kansainvälisesti tunnettu lukuisista teemapuistoistaan ja nähtävyyksistään. Kaupungissa sijaitsevat muun muassa Walt Disney World, Universal Studios ja SeaWorld, jotka ovat suosittuja matkailukohteita. Teemapuistojen lisäksi Orlando tarjoaa vilkkaan keskusta alueen, jossa on monipuolinen valikoima ravintoloita, baareja ja kauppoja, sekä kulttuurikohteita kuten museoita ja esittävän taiteen tiloja. Lämpimän ilmastonsa, runsaan aktiviteettitarjonnan ja monipuolisen väestönsä ansiosta Orlando on suosittu matkailukohde niin turisteille kuin paikallisille. Matkailun lisäksi Orlando on myös merkittävä konferenssi- ja tapahtumakeskus, ja Orange Countyn messukeskus järjestää tapahtumia eri teollisuudenaloille ja organisaatioille ympäri vuoden.

Tietoa AVIAREPS

AVIAREPS on maailman johtava kansainvälinen edustus-, markkinointi- ja viestintäyritys ilmailun, matkailun, vieraanvaraisuuden sekä ruoka- ja juomateollisuuden brändeille. Vuonna 1994 Saksassa perustettu yritys pyrkii auttamaan asiakkaitaan laajentumaan globaaleille markkinoille, ja sen globaali verkosto ulottuu nykyään kuudelle mantereelle. AVIAREPSin palveluvalikoima sisältää laajan asiantuntemuksen edustuksesta ja myynnistä, markkinoinnista ja viestinnästä, liiketoiminnan kehittämisestä, IT-ratkaisuista ja taloudellisista palveluista. Yritys tarjoaa yli 250 asiakkaalleen tukea digitaalisessa markkinoinnissa, mainonnassa, julkisuustyössä, kriisiviestinnässä, sosiaalisen median hallinnassa, tapahtumien koordinoinnissa, myynnissä, verkkosuunnittelussa ja paljon muussa. Lisätietoja siitä, miten AVIAREPS vaikuttaa matkailijoiden valintoihin siitä, mihin ja miten he käyttävät aikaansa ja rahansa, löydät osoitteesta www.aviareps.com. Pysy ajan tasalla vierailemalla Uutishuoneessamme tai seuraamalla meitä Facebookissa, LinkedInissä ja Instagramissa. Korkearesoluutioisia kuvia ja logoja varten ota yhteyttä meihin.

Tietoa Visit Orlando

Orlando on monimuotoinen, avoin ja kaikille matkailijoille tervetullut yhteisö. Maailman seitsemän parhaan teemapuiston sekä virkistävien vesipuistojen kotikaupunki, tarjoaa myös luontoaktiviteettejä, Michelin-tunnustettuja ravintoloita sekä runsasta viihde- ja urheilutapahtumaa. Lisätietoja löydät osoitteista VisitOrlando.com tai OrlandoMeeting.com.

Avainsanat: