ANNA SALO NIMITETTY ZEELAND MEDIA GROUP OY:N TOIMITUSJOHTAJAKSI

Zeeland Family Oyj:n tytäryhtiö Zeeland Media Group Oy:n (”ZMG”) toimitusjohtajaksi ja Zeeland Familyn laajan johtoryhmän jäseneksi on nimitetty KTM Anna Salo 31.7.2017 alkaen. Anna Salo siirtyy Zeeland Familyyn Dagmar Oy:stä, jossa hän toimi Chief Business Officerina.

Zeeland Familyn toimitusjohtaja Tuomas Airisto:

”Anna tuo tiimiimme vahvaa digi- ja dataymmärrystä perinteisen mediatoimisto-osaamisen lisäksi. Hän on myös supermukava ihminen ja sopii Zeeland Familyn yrityskulttuuriin erinomaisesti. Annan johdolla lähdemme kasvattamaan ZMG:tä itsenäisenä, modernina ja digipainotteisena mediatoimistona. Oman mediatoimiston avulla tarjoamme Zeeland Familyn kaikille asiakkaille entistä parempaa ja kustannustehokkaampaa kokonaispalvelua ja tuomme lisää muutosvoimaa niin markkinoinnin tekemiseen kuin tuloksellisuuteen.”

ZMG:n tuleva toimitusjohtaja Anna Salo:

”Zeeland Familyssä on upea kasvuvaihde päällä, innovatiivisia uusia palveluja ja hyvää ajattelua koko markkinointialan uudistamiseksi. Zeeland Familyn mediatoimisto tarjoaa myös markkinoinnin automaatio- ja sisältöosaamista, eli juuri sitä mitä tällä hetkellä erityisesti tarvitaan lisää. Uskon yritysten ulkoistavan markkinointinsa jatkossa entistä useammin. Tämä johtuu siitä, että yrityksillä ei ole mahdollista ylläpitää modernia, päivitettyä markkinoinnin osaamista. Näistä yhdistyy hieno kokonaisuus ja lähden suurella innolla mukaan kehittämään ja kasvattamaan Zeeland Media Groupia sekä koko Zeeland Familyn tarinaa."

Tuomas Airisto, toimitusjohtaja, Zeeland Family Oyj, 040 566 1331

Anna Salo, toimitusjohtaja, Zeeland Media Group Oy (31.7.2017 alkaen), 040 594 8674

Zeeland Media Group Oy on digitaaliseen mediaan erikoistunut mediatoimisto, joka palvelee kaikkia Zeeland Familyn asiakkaita. Yhtiön palveluksessa on 15 digitaalisen median ja markkinoinnin asiantuntijaa, ja yhtiön asiakkaita ovat mm. Balmuir, Cityvarasto, Kotimaan Energia, Tokmanni ja Värisilmä. ZMG on Zeeland Family Oyj:n 90 % omistama tytäryhtiö. Lisätietoja www.zmg.fi ja www.zeelandfamily.fi

Zeeland Family Oyj on Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä listattu markkinoinnin palvelutoimisto (kaupankäyntitunnus ZEE1V). Zeeland Familyn tavoitteena on tehdä markkinoinnista yritysten muutosvoima ja olla suomalaisten yritysten paras kumppani markkinoinnissa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli noin 14 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa on noin 160 henkilöä. Zeeland Family palvelee asiakkaitaan myös maailmanlaajuisesti AMIN Worldwide -verkoston avulla. www.zeelandfamily.fi, www.aminworldwide.com