Antti Leino Zeeland Familyyn markkinointiarkkitehdiksi

Yksi digitaalisen markkinoinnin ja palvelumuotoilun suomalaisista pioneereista, Antti Leino, 47, siirtyy markkinoinnin palvelutoimisto Zeeland Familyyn vauhdittamaan asiakkaiden liiketoimintaa.

Leinon rooli markkinointiarkkitehtinä on auttaa yrityksiä näkemään ja toteuttamaan erityisesti digitaalisen markkinoinnin tarjoamia mahdollisuuksia. Zeeland Familyyn Leino siirtyy GroupM:stä, jossa hän on viimeisen viiden vuoden aikana toiminut digital directorina. Tätä ennen hän on toiminut strategina Avauksessa ja Digital Directorina McCannissä. Uransa hän aloitti Suomen kenties ensimmäisessä digitaalisessa palvelumuotoilutoimistossa Interweb Designissa (josta syntyi Satama Interactive).

– On aika siirtyä yhden praktiikan toimistosta kokonaisvaltaisesti asiakkaita palvelevaan Zeeland Familyyn tuomaan sisua ja rohkeutta suomalaisyritysten markkinointiin. Pidän Zeeland Familyn työotteesta sekä erittäin ihmiskeskeisestä yrityskulttuurista, Antti Leino sanoo.

– Antti on loistava asiantuntija toteuttamaan asiakkaidemme kokonaisvaltaista markkinointiarkkitehtuurin muutosta. Monipuolinen kokemus suurten ja keskisuurten yritysten kanssa sekä yli kymmenen vuoden koulutuskokemus Aalto yliopistossa sopii hyvin valmentavaan työotteeseemme, kertoo Zeeland Familyn toimitusjohtaja Tuomas Airisto.

Parikymmentä vuotta digitaalisen median ja markkinoinnin parissa työskennellyt Antti on työuransa aikana työskennellyt muun muassa kansainvälisessä mediatoimistossa, kansainvälisessä mainostoimistoketjussa, digitaalisen palvelumuotoilun toimistossa sekä markkinoinnin automaation parissa.

Antti Leino, +358 40 570 7959, antti.leino@avidlyagency.com