Avidly avaa toimipisteen Kuopioon

Suomen monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto Avidly jatkaa kasvuaan ja avaa toimipisteen Kuopioon. Kuopio on yhtiön kahdestoista toimipiste Suomessa.

Kattava läsnäolo Suomen suurimmissa kaupungeissa, lähellä asiakkaitaan on keskeinen osa Avidlyn strategiaa. Kuopio on vahvasti kehittyvä talousalue, jossa toimii useita kansainvälisillä markkinoilla toimivia tai sinne tähtääviä yrityksiä.

“Alueella on runsaasti potentiaalia Avidlyn kaltaiselle, koko markkinoinnin skaalan hallitsevalle strategiselle toimistolle. Haluamme auttaa myös kuopiolaisia yrityksiä kasvukiitoon, niin Suomessa kuin maailmallakin”, kertoo Kuopion toimipisteen vetäjänä aloittava Jukka Hakala.

Hakala on markkinoinnin pitkän linjan ammattilainen, joka on toiminut markkinoinnin tehtävissä alueella jo yli kymmenen vuotta. Markkinointitoimistoissa hän on vastannut monipuolisista kuluttajaliiketoiminnan asiakkuuksista ja toiminut tätä ennen mm. IKEA Suomessa liiketoiminnan ja myymäläkehityksen tehtävissä.

“Olen henkeen ja vereen markkinointimies, jolla on kova halu rakentaa yrityksille menestystä. Avidlyn kaltaisen kansainvälisen toimiston tulo tänne luo Pohjois-Savon kasvuyrityksille aivan uudenlaisia mahdollisuuksia.”

Toiminta Kuopiossa alkaa elokuun aikana. Kaupungissa on alusta asti saatavilla koko Avidlyn kattava markkinoinnin ja viestinnän palveluvalikoima. Yhtiö laajentui viime vuonna pohjoismaihin ja kuuluu lisäksi maailmanlaajuisen AMIN-mainostoimistoketjuun.

Hakala tietää, että myös Savossa arvostetaan paikallisuutta ja sitä, että markkinoinnin kumppani löytyy läheltä.

“Paikallinen yhteydenpito on välitöntä ja luontevaa kumppanuutta, eikä asiakas koe jäävänsä yksin missään tilanteessa. Pystymme tarjoamaan selkeästi alueen kattavimman ja ammattitaitoisimman kokonaisuuden markkinoinnin osaamista.”

Aikaisemmin Avidlyllä on toimipisteet Helsingissä, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Kotkassa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Lahdessa, Mikkelissä ja Joensuussa. Kuopion alueella yhtiön asiakkaina ovat jo Kuopion kaupunki sekä Kauppakeskus Matkus. Muita yhtiön asiakkaita ovat muun muassa Mehiläinen, Yamaha, Lapland Hotels, Kaslink, Hätälä ja Värisilmä.

“Asiakaslupauksemme on auttaa asiakkaitamme kasvamaan ja toimia lähellä heitä. Uskomme myös, että Marketing as a Service -toimintamallimme, jossa työskentelemme laajennettuna asiakkaan markkinointitiiminä, on kiinnostava yhteistyömalli tämän alueen yrityksille”, vahvistaa yhtiön Suomen toimintojen operatiivinen johtaja Teea Björklund.

Jukka Hakala, Head of Operations, Avidly Kuopio p. 044 341 9069

Teea Björklund, Avidly Suomi, operatiivinen johtaja, p. 050 384 2653, teea.bjorklund@avidlyagency.com

Avidly (aiemmin Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. www.avidly.fi

Avainsanat: