• Avidly Oyj/

Avidly kasvattaa digitaalisen ja kansainvälisen liiketoiminnan muskeleitaan Keski-Suomessa ja Pohjois-Savossa

Voimakkaasti kasvava ja strategiansa juuri kirkastanut markkinointitoimisto Avidly Oyj on nimittänyt Sami Linnan asiakkuusjohtajaksi Jyväskylään. Uusilla rekrytoinneilla Avidly vahvistaa asemiaan ja kasvaa erityisesti digitaalisten palveluiden ja kansainvälisten organisaatioiden markkinoinnin kumppanina.

Sami Linna on aikaisemmin työskennellyt Harvia Oyj:n markkinointijohtajana, jossa hän vastasi Harvia-konsernin markkinoinnista ja viestinnästä. Samilla on kokemusta kansainvälisten merkkituotteiden markkinoinnista Harvialta, Orklalta ja Robert Boschilta. Vahvan vientimarkkinoinnin ja innovaatio-osaamisen lisäksi Linna on vannoutunut digitaalisten ratkaisujen puolestapuhuja.

”Avidlyssä kiinnostaa aito halu palvella asiakasta, innostunut ilmapiiri ja kansainvälisen toimiston vahva palvelutarjooma. Kyseessä on yksi Suomen merkittävimmistä mainostoimistoista. Markkinoinnissa ja myynnissä on kyse asiakasymmärryksen hyödyntämisestä asiakaskokemuksen ajurina, ja tähän digitalisaatio tarjoaa upeita mahdollisuuksia erityisesti kansainvälisillä markkinoilla."

Kuluneen vuoden aikana yritykset ovat ottaneet aimo askeleita uusien tekniikoiden käyttöönotossa. “Avidlyssa tuen asiakkaitamme saumattoman asiakaskokemuksen kehittämisessä datan, luovuuden ja markkinointiteknologian keinoin”, kommentoi Linna. ”Ensimmäisenä työpöydälläni onkin tutustuminen Avidlyn asiakkaiden tarpeisiin ja Avidlyn palvelutarjooman mahdollisuuksiin yhdessä huipputiimin kanssa. Uskon, että jatkossa tulemme tutuiksi monen täysin uuden keskisuomalaisen asiakkaan kanssa.”

Koronakriisi on viimein herättänyt yritykset ymmärtämään digitaalisten palveluiden tärkeyden niin myynnissä kuin markkinoinnissakin. Niitä ei rakenneta enää erillisinä prosesseina vaan yhtenä kokonaisuutena, jossa asiakaskokemus on merkittävässä roolissa myös digitaalisessa ympäristössä.

“Sami on kokenut markkinoinnin osaaja, joka täydentää alueellista tiimiämme erinomaisesti tukemaan uuden strategiamme mukaisia tavoitteita. Avidlyssä luovuus, data ja teknologiat törmäytetään saumattomasti kehittämään asiakkaidemme liiketoimintaa. Tavoitteemme on olla kaikilla markkinoillamme johtava kasvuyritysten markkinoinnin, myynnin ja teknologiaratkaisujen kumppani”, summaa Avidlyn Jyväskylän ja Kuopion toimistojen vetäjä Jukka Hakala.

“Alueelliset rekrytoinnit varmasti jatkuvat, jotta voimme palvella asiakkaita entistä paremmin siellä missä hekin ovat. Aktiivisesti kasvava Avidly tarjoaa valtakunnallisesti koko yhtiön 250 henkilön resurssit asiakkaidensa käyttöön - mutta paikallisella palvelukyvykkyydellä ja markkinatuntemuksella on selvä lisäarvo”, toteaa Jukka Hakala.

Lisätiedot:

Jukka Hakala, Head of Operations (Jyväskylä & Kuopio)

Puh 044 3419069

jukka.hakala@avidlyagency.com

Lue lisää Avidlystä:

www.avidly.fi

Uudistettu strategiamme:

Avidly on johtava markkinointiteknologia-alan palveluntarjoaja, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia digitaalisia markkinoinnin ja myynnin palveluja ja ratkaisuja. Asiakaskokemus, data ja teknologia kietoutuvat tiiviisti yhteen Avidlyn vaikuttavuushakuisessa kasvustrategiassa. Avidlyn tiimiin kuuluu  noin 230 henkilöä yhteensä 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com

Avainsanat: