Avidly-konsernissa aloitetaan yhteistoimintaneuvottelut toiminnan tehostamiseksi

Avidly Oyj, sisäpiiritieto, 5.3.2020 klo 08:40

Avidly-konsernissa aloitetaan 11.3.2020 yhteistoimintaneuvottelut, joiden kohteena ovat työntekijät Avidly Oyj:ssä, Avidly Marketing Oy:ssä, Avidly Media Oy:ssä ja Avidly Inbound Finland Oy:ssä.

Neuvottelujen syynä on konsernin heikentynyt ja tappiollinen liiketulos vuonna 2019 sekä tarve uudistaa yhtiöiden organisaatioita.

Tämän hetkisen arvion mukaan suunnitellut toimenpiteet voivat johtaa yhteensä enintään 20 henkilön irtisanomiseen, osa-aikaistamiseen, lomauttamiseen tai muihin työsuhteen ehtojen olennaisiin muutoksiin.

Yhteistoimintaneuvottelut aloitetaan toimintojen tehostamiseksi ja uudelleen organisoimiseksi osana muita säästötoimenpiteitä. Suunnitelluilla toimenpiteillä arvioidaan saavutettavan yhteensä noin 1,0 miljoonan euron säästöt.

Yhteistoimintaneuvottelut arvioidaan saatavan päätökseen maaliskuun 2020 aikana.

Yhteistoimintaneuvottelut eivät koske Sugar Helsinki Oy:tä ja Avidly Nitroid Oy:tä.

Tällä tiedotteella Avidly Oyj julkistaa EU:n Markkinoiden väärinkäyttöasetuksen 17 artiklan nojalla sisäpiiritietoa.

AVIDLY OYJ

Jesse Maula, toimitusjohtaja, puhelin +358 40 548 0248
Hans Parvikoski, talousjohtaja, puhelin +358 40 586 6154

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Oaklins Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670