Avidly on nimetty HubSpotin vuoden globaaliksi kumppaniksi

Avidly voitti HubSpotin vuoden 2019 Impact Awards -tilaisuudessa maineikkaan vuoden globaalin kumppanin palkinnon.

“On ollut inspiroivaa seurata, kuinka kovasti Avidly on työskennellyt viimeisen vuoden aikana, joten voitto HubSpotin vuoden 2019 globaalina kumppanina on enemmän kuin ansaittu. Avidly on onnistunut luomaan jotain todella erityistä HubSpotin kumppaniyhteisössä fuusioimalla viisi vahvaa Hubspot kumppanitoimistoa yhdeksi. Meille HubSpotilla tämänkaltaiset kumppanit ovat todella tärkeitä, sillä voimme luottaa heidän taitoonsa auttaa asiakkaitamme menestymään,” kertoo Katie Ng-Mak, HubSpotin kansainvälisten kumppanuusstrategioiden ja operaatioiden varapääjohtaja.

HubSpot on selvä markkinajohtaja markkinoinnin automaatiossa. HubSpot Partner -ohjelman tarkoitus on taata asiakkaiden menestys alustalla, joka toimii yritysten kasvutyökaluna tehostaen markkinointia, myyntiä ja palvelua. Maailmanlaajuisesti kumppanitoimistoja on jo yli 4200.

Onnellisten asiakkaiden kohtaamispaikka

Vuoden kumppani -tittelin lisäksi Avidly voitti myös vuoden EMEA-kumppanuuden palkinnon. EMEA-palkinto jaetaan korkeimpien myyntilukujen mukaan, mutta vuoden globaali kumppani -palkinto perustuu myös olemassa olevien asiakkaiden säilyttämiseen.

“HubSpotilla keskitymme asiakkaidemme kasvuun. Vuoden kumppaniksi nimeäminen edellyttää taitoa pitää asiakkaat jatkuvasti sitoutuneina ja tyytyväisinä. Avidly on todistanut pystyvänsä juuri tähän vuonna 2019,” avaa Ng-Mak.

Tunnustus tiimin kovasta työstä

Avidly on myynnin ja markkinoinnin palvelutoimisto, joka keskittyy tukemaan HubSpotin avulla asiakkaitaan niiden tavoitteiden saavuttamisessa. Tiimimme ovat ottaneet palkinnot vastaan innolla.

“Tämä on merkittävä tunnustus tekemästämme kovasta työstä, enkä voisi olla ylpeämpi tiimimme saavutuksista,” sanoo Ingunn Bjøru, Avidlyn  inbound-liiketoiminnan operatiivinen johtaja".

“Tämä on tunnustus saavuttamistamme hyvistä tuloksista. Olemme erityisen iloisia siitä, että palkinto annetaan osin jatkuvien asiakkuuksien perusteella. Se osoittaa, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä ja olemme onnistuneet tukemaan niitä kasvussa, joka on meidän tärkein tavoitteemme. Haluan kiittää Avidlyn puolesta kaikkia asiakkaitamme heidän osoittamastaan luottamuksesta ja siten menestyksemme mahdollistamisesta,” Bjøru jatkaa.

...

Avidlysta

Avidly on Suomen suurin ja monipuolisin markkinoinnin ja viestinnän palvelutoimisto, joka toimii valtakunnallisesti ja paikallisesti. Avidly on myös Euroopan suurin Inbound-markkinoinnin toimisto sekä maailman suurin HubSpot-kumppani.

Avidly palvelee moniopuolisesti asiakkaitaan HubSpot-alustalla mm. markkinoinnissa ja myynnissä. Avidly muodostui vuonna 2018 yritysfuusiona neljästä HubSpot Diamond -kumppanista: Zeeland Familysta (Suomi), Doideasta (Ruotsi), Katalysatorista (Tanska) ja Inbound Norwaysta (Norja). Avidly osti vuonna 2019 saksalaisen NetPressin osaksi yhtiötä.

Avidly koostuu kahdesta liiketoiminta-alueesta: markkinointi- ja viestintäpalveluista, jotka toimivat Suomesta käsin sekä kansainvälisestä Inbound-markkinoinnista ja -myynnistä, joka johtaa Avidlyn HubSpot-kumppanuutta. Avidlylaisia on yhteensä noin 250.