Avidly ostaa Kaakkois-Suomessa toimivan markkinointiviestintätoimisto Nitroidin

Avidly kasvaa strategiansa mukaisesti ja laajentaa toimintaansa Kaakkois-Suomeen. Jatkossa Avidlyn monipuoliset markkinointiviestinnän palvelut löytyvät lähes koko Suomesta.

Avidly on ostanut strategisen markkinoinnin ja viestinnän yhtiön Nitroid Oy:n. Pääosin Kaakkois-Suomessa toimivan Nitroidin yritysosto toteuttaa Avidlyn strategiaa olla lähellä asiakkaitaan kaikkialla Suomessa ja vahvistaa esimerkiksi palvelumuotoilun osaamista konsernissa.

“Laajeneminen Suomen suurimpiin kaupunkeihin on tärkeä osa strategiaamme. Haluamme olla lähellä asiakkaitamme ja auttaa heitä kasvamaan tarjoamalla heille luovat, monipuoliset ja tietoon perustuvat markkinoinnin palvelut toimipaikan sijainnista riippumatta. Nitroidin avulla tavoitamme nyt koko Kaakkois-Suomen”, kertoo Avidlyn toimitusjohtaja Tuomas Airisto.

“Nitroidin vahvuuksia ovat olleet brändi-identiteettien rakentaminen sekä asiakkaan liiketoimintaan kytketty strateginen markkinointi ja viestintä. Tavoitteenamme on ollut aina kasvaa ja kehittyä, ja nyt osana Avidlyä voimme tarjota asiakkaillemme aiempaa laajemman palveluvalikoiman erityisesti jatkuvissa markkinoinnin palveluissa sekä digitaalisessa markkinoinnissa”, iloitsee Nitroidin toimitusjohtaja Ari Utriainen.

“Avidlyn ja Nitroidin kulttuuri, toimintafilosofia ja strategia sopivat erinomaisesti yhteen. Meillä molemmilla on hyvin asiakas- ja kohderyhmälähtöinen ote tekemiseen, voimakas kasvuhalu sekä vahva luova osaaminen”, perustelee Airisto yritysostoa.

Avidlyllä on meneillään myös neuvottelut myös laajentumisesta Pohjoismaihin. Ks. tiedote 24.4.2018.

Tuomas Airisto, Avidly Oyj, toimitusjohtaja, puhelin +358 40 566 1331
Ari Utriainen, Nitroid Oy, toimitusjohtaja, puhelin +358 44 010 6889