AVIDLY OYJ:N TALOUDELLINEN INFORMAATIO VUONNA 2019

Avidly Oyj, yhtiötiedote 21.12.2018 klo 11.00

Avidly Oyj luopuu johdon neljännesvuosittaisista tulostiedotteista ja raportoi jatkossa taloudellista informaatiota puolivuosittain.

Avidly Oyj:n taloudellinen informaatio vuonna 2019:

Tilinpäätöstiedote 2018           7.3.2019
Puolivuosikatsaus 1-6/2019     22.8.2019

Avidly Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi Helsingissä 1.4.2019. Yhtiön hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle myöhemmin erillisellä kutsulla.

Avidlyn sijoittajakalenteri löytyy kokonaisuudessaan yhtiön verkkosivuilta osoitteessa www.avidlyagency.com/fi/sijoittajat/sijoittajakalenteri-ja-yhteystiedot

AVIDLY OYJ

Lisätietoja: Mikko Marttinen, talousjohtaja, puhelin +358 50 581 7669

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670