AVIDLY OYJ:N TALOUSJOHTAJA VAIHTUU

Avidly Oyj:n talousjohtaja vaihtuu

Avidly Oyj, yhtiötiedote, 7.11.2019 kello 10.45

Avidlyn talousjohtajana ja väliaikaisena toimitusjohtajana toimivan Mikko Marttisen siirtyessä uusiin tehtäviin Avidlyn ulkopuolella 1.1.2020 alkaen yhtiön hallitus on nimittänyt uudeksi talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi KTM Hans Parvikosken (46). Parvikoski aloittaa työnsä 1.2.2020.

Hans Parvikoski on toiminut aiemmin Digitalist Group Oyj:n talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä sekä ennen sitä vastaavissa tehtävissä Idean Enterprises -konsernissa. Hansilla on pitkäaikainen kokemus kansainvälisten pörssi- ja kasvuyhtiöiden talousjohdosta.

Kaikki Mikko Marttiselle aiemmin (tiedote 15.6.2017) kannustimena luovutetut 10 000 yhtiön osaketta palautuvat yhtiölle.

Avidly Oyj:n hallituksen puheenjohtaja Jari Tuovinen:

”Kiitän Mikkoa aktiivisesta osallistumisesta Avidlyn kasvutarinaan melkein kuuden vuoden ajan. Toivotan hänelle onnea ja menestystä tulevaisuudessa. Olen todella tyytyväinen saadessamme Mikon työtä jatkamaan kansainvälisen liiketoiminnan osaajan ja näin tukemaan kunnianhimoisen strategiamme toteuttamista. Olemme myös pitkällä uuden toimitusjohtajan rekrytoinnissa ja arvioimme, että voimme kertoa tästä vielä marraskuun aikana. Tavoitteena on, että uusi toimitusjohtaja aloittaisi 1.1.2020.”

AVIDLY OYJ

Jari Tuovinen, hallituksen puheenjohtaja, puhelin +358 500 593 000.

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Oaklins Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670.

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North Growth -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää yli 250 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com