• Avidly Oyj/

Avidly Oyj:n varsinaiseen yhtiökokoukseen 1.4.2020 liittyvät koronaviruksen leviämisen ennaltaehkäisevät toimet

Avidly Oyj      Yhtiötiedote   26.3.2020 klo 10.10

Avidly Oyj suhtautuu koronavirustilanteeseen (COVID-19) vakavasti ja on päättänyt useista yhtiön 1.4.2020 järjestettävään varsinaiseen yhtiökokoukseen liittyvistä ennaltaehkäisevistä toimenpiteistä koronavirukseen liittyvän leviämisriskin pienentämiseksi. Yhtiö noudattaa toiminnassaan hyvää hallintotapaa ja pyrkii huomioimaan osakkeenomistajien ja yhtiön edun vallitseva poikkeustilanne huomioiden. Yhtiökokous järjestetään koronaviruspandemian torjumiseksi annettuja viranomaismääräyksiä noudattaen. Yhtiön varsinainen yhtiökokous toteutetaan tarvittavien yhtiökokouspäätösten tekemiseksi muun muassa hallituksen osakeantivaltuutuksesta päättämiseksi. Kyseinen päätös mahdollistaisi aiemmin tänään tiedotetun suunnitteilla olevan merkintäetuoikeusannin järjestämisen.

Toteutettavat ennaltaehkäisevät toimet ovat:

• Yhtiö suosittelee käyttämään äänioikeutta valtakirjan nojalla. Yhtiökokousinformaatio, ohjeet valtakirjan antamiseksi sekä tietoja yhtiökokousjärjestelyistä on internet-sivuilla osoitteessa https://investors.avidlyagency.com/
  • Kokouspaikalla olevien osallistujien määrää joudutaan rajoittamaan, jotta yhdessä tilassa samaan aikaan olevien henkilöiden lukumäärä on nykyisten viranomaismääräysten mukaisesti enintään kymmenen.
  • Yhtiö tarjoaa mahdollisuuden seurata kokousta kokouspaikalle tulematta videolähetyksen kautta. Osakkeenomistaja voi tilata henkilökohtaisen linkin kokouksen seuraamiseksi yhtiöltä sähköpostitse osoitteesta agm@avidlyagency.com tiistaihin 31.3.2020 klo 16:00 mennessä. Videoyhteyden välityksellä kokousta seuraavia osakkeenomistajia ei kirjata kokoukseen läsnä oleviksi osakkeenomistajiksi, eikä heillä ole mahdollisuutta äänestää tai esittää kysymyksiä.
  • Kokous pidetään kaikilta osin mahdollisimman lyhyenä ja siinä käsitellään vain kokouskutsun mukaiset välttämättömät asiat.
  • Kokoukseen osallistuvien hallituksen ja johtoryhmän jäsenten määrä on rajoitettu minimiin.
  • Kokouksessa ei ole kahvitarjoilua eikä jaettavaa materiaalia.
  • Kokoustilan istumapaikat sijoitetaan väljästi.
  • Kokouspaikalla on saatavissa käsihuuhdetta ja yleiseen siisteyteen ja hygieniaan kiinnitetään erityistä huomiota.

Osakkeenomistajia pyydetään omalta osaltaan noudattamaan vallitsevia viranomaismääräyksiä ja -ohjeita. Henkilöiden, jotka kuuluvat ikänsä tai terveydellisen tilansa vuoksi riskiryhmiin tai jotka ovat matkustaneet Suomen ulkopuolella yhtiökokousta edeltävän 14 vuorokauden aikana tai joilla on flunssa- tai koronavirusoireita, pyydetään jättämään osallistumatta henkilökohtaisesti kokoukseen.

Näillä ennaltaehkäisevillä toimilla pyritään mahdollistamaan kokouksen järjestäminen. Yhtiö seuraa koronavirustilanteen kehittymistä jatkuvasti ja noudattaa Suomen viranomaisten antamia ohjeita. Osakkeenomistajia kehotetaan seuraamaan yhtiön verkkosivuja saadakseen viimeisimmät ohjeet koskien yhtiökokousta.

AVIDLY OYJ

Hallitus

Yhtiön Certified Adviserina (Hyväksytty Neuvonantaja) toimii Oaklins Merasco Oy, puhelin +358 (0)9 6129 670.

JAKELU:

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin ja viestinnän palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää yli 250 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com