Avidly sparraa pk-yrityksiä Kasvu Openissa

Avidly on vuonna 2019 kumppanina maineikkaassa pk-yrityksille suunnatussa kasvun sparrausohjelmassa – KasvuOpenissa. Avidlyn markkinoinnin ja brändäyksen asiantuntijat sparraavat  yrityksiä sekä Hämeen että Etelä-Savon Kasvu Open -ohjelmassa.

Kasvu Open on pk-yrityksille avoin sparrausohjelma, johon voi hakea mukaan toimialasta, iästä ja liikevaihdosta riippumatta. Vuosittain ohjelmaan osallistuu 450 kasvuyritystä.

Avidly toimii yhtenä Hämeen ja Etelä-Savon kasvuohjelmien yrityssparraajana. Avidlyn tarjoaman asiantuntemuksen tavoitteena on edistää yrityksen kasvua ja liiketoiminnan kehittämistä markkinoinnin keinoin. Avidlyn asiantuntijat arvioivat ohjelmaan lähetettyjä ehdotuksia ja ohjaavat osallistuvia yrityksiä Kasvupoluilla.

Kasvu Open sopii Avidlylle hyvin, sillä se on koko maan kattava, tulevaisuuden kasvuun ja menestykseen tähtäävä ohjelma. Avidly haluaa olla lähellä yrityksiä ja auttaa heitä menestymään kaikkialla Suomessa. Omaa toimistoverkostoa yhtiöllä on  jo 11 paikkakunnalla. Kattavan ja monipuolisen markkinoinnin osaamisensa myötä yhtiöllä on hyvät mahdollisuudet tukea yrityksiä kehittämään yhä tuloksellisempaa markkinointia ja vahvempaa brändiä.

Avidly on lisäksi mukana sekä Hämeen että Etelä-Savon ohjelman ohjausryhmissä sekä kilpailun kumppanimarkkinoinnissa.

"Teemme asiakkaillemme parempaa ja tuloksekkaampaa huomista päivittäin, peräti 250 markkinoinnin asiantuntijan voimin. Onkin  ilo tuoda vaalimaamme #tomorrorbound-filosofiaa myös KasvuOpeniin osallistuville pk-yrityksille", sanoo ohjelman ohjausryhmissä toimiva Ari Utriainen

Lue lisää Kasvu Openista: https://www.kasvuopen.fi/

Avidly on johtava markkinointiteknologia-alan palveluntarjoaja, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia digitaalisia markkinoinnin ja myynnin palveluja ja ratkaisuja. Asiakaskokemus, data ja teknologia kietoutuvat tiiviisti yhteen Avidlyn vaikuttavuushakuisessa kasvustrategiassa. Avidlyn tiimiin kuuluu noin 230 henkilöä yhteensä 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com