Avidlylle Suomen ensimmäinen HubSpot Master Trainer

Avidlyn Santeri Hämäläinen on Suomen ensimmäinen HubSpot Master Trainer. Koko maailmassa tämän tason HubSpot-kouluttajia on vain kahdeksan.

Koulutusohjelmaan haettiin henkilöitä, jotka työskentelevät vähintään Gold-tason HubSpot-kumppanitoimistossa, joilla on hallussaan mittavat HubSpot-sertifikaatit ja jotka pystyvät kouluttamaan oman äidinkielensä lisäksi englanniksi. Neliosaisen valintaprosessin päätteeksi Santeri hyväksyttiin koulutukseen syksyllä 2019. Koulutus suoritettiin Dublinissa sekä itsenäisesti etäopiskeluna.

Santeri uskoo vakaasti, että suurin potentiaali minkä tahansa järjestelmän tai ohjelmiston kanssa jää käyttämättä, jos sen käyttäjiä ei kouluteta huolella. Asiakkaiden potentiaalin nostaminen olikin hänen suurin innoituksensa hakeutua koulutukseen.

”Nautin suuresti, kun pääsen auttamaan asiakkaitamme menestymään ja näyttämään kuinka heidän tarpeensa voidaan täyttää HubSpotin avulla”, kuvailee Santeri.

HubSpot Master Trainer -ohjelman myötä Santeri on nyt osa kansainvälistä kouluttajaverkostoa, johon kuuluu maailman kokeneimpien HubSpot-kouluttajien lisäksi HubSpotin omat pääkouluttajat. Verkoston ansiosta Avidlyn asiakkaat pääsevät hyötymään aina uusimmasta osaamisesta. Maailman kahdeksasta HubSpot Master Trainerista kaksi on nyt Pohjoismaissa: Santeri Suomessa ja Johanna Sjölin Avidlyn Ruotsin toimistossa.

”Kouluttajaverkoston kesken pääsemme jakamaan oppeja, koulutusmateriaaleja ja parhaita käytäntöjä, joita pystymme suoraan hyödyntämään asiakastyössä ja erityisesti koulutuksissa. Tämä tulee varmasti heti näkymään positiivisesti Avidlyn tarjoamien koulutusten laadussa”, kertoo Hämäläinen.

Avidlyn tarjoamien koulutusten lisäksi Santeri tulee toimimaan HubSpotin virallisena kouluttajana. Käytännössä tämä tarkoittaa, että hän vastaa HubSpotin järjestämien koulutusten fasilitoinnista Suomessa. Ensimmäinen, kolmipäiväinen HubSpot Marketing Hub Fundamentals -koulutus toteutetaan myöhemmin keväällä.

Santeria motivoi työssään asiakkaiden onnistuminen ja jatkuva oppiminen. ”Haluan auttaa asiakkaitamme heidän kasvussaan, ja uskon, että kouluttaminen on siinä todella merkittävässä asemassa nyt ja tulevaisuudessa.”

Avidlystä

Avidly on Suomen suurin ja monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto, joka on samalla sekä valtakunnallinen että paikallinen. Olemme myös Euroopan suurin Inbound-markkinoinnin toimisto ja maailman suurin HubSpot-kumppani.

Avidly palvelee asiakkaitaan HubSpot alustalla mahdollisimman monipuolisesti niin markkinoinnissa, myynnissä kuin palveluissakin. Avidly syntyi vuonna 2018 yritysfuusiona neljästä Hubspot Diamond -kumppanista: Zeeland Familysta (Suomi), Doideasta (Ruotsi), Katalysatorista (Tanska) ja Inbound Norwaysta (Norja). Avidly osti myös saksalaisen NP Solutions -yrityksen osaksi yhtiötä.

Avidly koostuu kahdesta liiketoiminta-alueesta: markkinointipalveluista, jotka toimivat Suomesta käsin sekä kansainvälisestä Inbound-markkinoinnista ja -myynnistä, joka johtaa HubSpot-kumppanuutta. Avidlylaisia on yhteensä noin 250.

Santeri Hämäläinen, Head of Training and Academy, Avidly, santeri.hamalainen@avidlyagency.com, p. 050 572 6284