AVIDLYN VUOSIKERTOMUS 2018 ON JULKAISTU

Avidly Oyj, yhtiötiedote, 7.3.2019 klo 11.30

Avidlyn vuosikertomus 2018, joka sisältää muun muassa yhtiön tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen, on julkaistu PDF-muodossa yhtiön internet-sivuilla: https://investors.avidlyagency.com/vuosikertomus-2018

AVIDLY OYJ
Jyrki Vaittinen, toimitusjohtaja

Lisätietoja: Jyrki Vaittinen, toimitusjohtaja, puhelin +358 40 703 1662

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Oaklins Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670

Avidly (aiemmin Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. www.avidlyagency.com/fi

Avidly on johtava markkinointiteknologia-alan palveluntarjoaja, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia digitaalisia markkinoinnin ja myynnin palveluja ja ratkaisuja. Asiakaskokemus, data ja teknologia kietoutuvat tiiviisti yhteen Avidlyn vaikuttavuushakuisessa kasvustrategiassa. Avidlyn tiimiin kuuluu noin 230 henkilöä yhteensä 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com