Avidlyn yhteistoimintaneuvottelut päättyneet

Avidlyn yhteistoimintaneuvottelut päättyneet

Avidly Oyj, yhtiötiedote, 26.3.2020 klo 8.30

Avidly-konserni käynnisti 5.3.2020 yhteistoimintaneuvottelut konsernin heikentyneen ja tappiollisen vuoden 2019 liiketuloksen johdosta sekä tarpeesta uudistaa organisaatiota. Yhteistoimintaneuvotteluiden kohteena olivat Avidly Marketing Oy:n, Avidly Media Oy:n ja Avidly Inbound Finland Oy:n kaikki työntekijät sekä Avidly Oyj:n Helsingin toimipisteen organisaatioon kuuluvat työntekijät.

Tänään päätökseen saatujen yhteistoimintaneuvotteluiden seurauksena 13 työntekijän työsuhde irtisanotaan ja 3 henkilöä lomautetaan määräajaksi vuoden 2020 aikana. Lisäksi joitakin henkilöitä on irtisanoutunut neuvotteluperiodin aikana. Sopeutustoimien johdosta Avidly-konserni saavuttaa noin 1,0 miljoonan euron säästöt vuoden 2020 aikana.

Yhteistoimintaneuvottelut eivät koskeneet Sugar Helsinki Oy:tä ja Avidly Nitroid Oy:tä.

Avidly-konsernin kokonaishenkilömäärä Suomessa 5.3.2020 oli 183 henkilöä.

AVIDLY OYJ
Jesse Maula, toimitusjohtaja

Jesse Maula, toimitusjohtaja, puhelin +358 40 548 0248
Hans Parvikoski, talousjohtaja, puhelin +358 40 586 6154