EIRIKUVA DIGITAL IMAGE OYJ ABP YHTIÖTIEDOTE 8.2.2011

Eirikuva Digital Image Oyj Abp:n osakkeista tehdyn ostotarjouksen lopullinen tulos peruuttamismahdollisuuden jälkeen

Eräiden Eirikuva Digital Image Oyj Abp:n (”Eirikuva”) suurimpiin osakkaisiin kuuluvien sijoittajien (”Tarjouksentekijät”) 22.12.2010 Eirikuvan osakkeista tekemän vapaaehtoisen ostotarjouksen (”Ostotarjous”) tarjousaika päättyi 24.1.2011. Ostotarjouksen tausta ja siihen liittyvät muut järjestelyt on kuvattu Eirikuvan pörssitiedotteessa 22.12.2010.

Ostotarjouksen lopullisen tuloksen perusteella Tarjouksentekijöille tarjottiin Ostotarjouksessa yhteensä 36338 Eirikuvan osaketta. Toteutunut osakemäärä vastaa 9,7 % niistä osakkeista, joille Ostotarjous osoitettiin.

Ostotarjouksen hyväksyneille Eirikuvan osakkaille tarjottiin mahdollisuus peruuttaa hyväksytty Ostotarjous 7.2.2011 saakka, yhtiön Zeeland Oyj:n kanssa solmiman, yhdistymistä koskevan, aiesopimuksen johdosta. Ostotarjouksessa hyväksytystä 36338 osakkeesta 31738 osakkeen osalta Ostotarjous peruutettiin. Täten Ostotarjouksen lopullinen toteutunut osakemäärä oli 4600 osaketta, vastaten 1,2 % niistä osakkeista, joille Ostotarjous osoitettiin.

EIRIKUVA DIGITAL IMAGE OYJ ABP

Merja Ailama-Mäkitalo