Ilona Karlsson Avidlyn jatkuvista palveluista vastaavaksi johtajaksi

Karlsson on toiminut viimeiset kolme vuotta Avidlyn jatkuvia markkinointipalveluita toteuttavan  studio-yksikön vetäjänä. Hän on ollut keskeisessä roolissa, kun yhtiöön on kehitetty ketteriä toimintamalleja, jotka perustuvat läpinäkyvään, jatkuvasti arvoa tuottavaan etenemiseen, datasta oppimiseen ja yhdessä asiakkaan kanssa toimimiseen. Ilona on myös valmentanut sekä asiakkaita että oman talon väkeä ketterän markkinoinnin toimintamalleihin.

“Ilonan nimitys vahvistaa keskeistä strategista tavoitettamme tuottaa asiakkaillemme markkinointia jatkuvana palveluna. Uskomme Avidlyssa kumppanuuteen, jossa meillä on vahva ymmärrys asiakkaidemme liiketoiminnasta ja pystymme modernin markkinoinnin keinoin auttamaan asiakkaitamme kasvamaan ja menemään eteenpäin”, sanoo yhtiön operatiivinen johtaja Teea Björklund.

Uudessa roolissaan Karlsson tulee keskittymään täysimääräisesti Avidlyn jatkuvan palvelun toiminnan eteenpäin viemiseen. Hänen tehtävänään on ketterien toimintamallien jalkauttaminen entistäkin vahvemmin organisaatioon ja asiakastyöhön sekä niiden kehittäminen edelleen. Kehitystyötä on tarkoitus tehdä yhdessä asiakkaiden kanssa.

“Meillä on jo runsaasti kokemusta siitä, mikä ketterässä markkinoinnissa toimii ja mikä ei. Tavoitteenamme onkin löytää riittävän joustavat toimintamallit, jotka vastaavat parhaiten kulloisenkin asiakkaan tilanteeseen ja tukevat luovan tiimin toimintaa. Toisaalta haluamme ottaa asiakkaat mukaan muutosmatkalle ja auttaa heitäkin viemään toimintaansa uudelle tasolle”, sanoo Karlsson.

Uuden toimenkuvan myötä Avidly haluaa kasvattaa asiakkuuksia jatkuvan markkinoinnin palvelujen alueella. Tällä hetkellä noin 40 % liikevaihdosta tulee jatkuvista palveluista. Karlsson tulee vastaamaan tällä alueella myös keskeisistä omista asiakkuuksista.