Jarkko Vepsäläinen nimitetty Avidlyn mainonta- ja brändiliiketoiminnan johtajaksi

Jarkko Vepsäläinen on nimitetty markkinoinnin palvelutoimisto Avidlyn liiketoimintajohtajaksi sekä Suomen johtoryhmän jäseneksi. Hän siirtyy Avidlyyn Promotion Point Northin toimitusjohtajan paikalta.

Ennen Avidlyä Vepsäläinen on työskennellyt myös mm. Dagmarin luovana johtajana ja strategina sekä Nordic Morning -konserniin kuuluvan sisältötoimisto Sitruksen johtajana. Vepsäläisellä on vahva tausta luovan työn mahdollisuuksien vahvistamisessa sekä digitaalisuudessa.

“Haluamme olla asiakkaiden paras luova ja digitaalinen markkinoinnin kumppani. Jarkossa yhdistyvät erinomaisella tavalla luovuus, business-osaaminen sekä digitaalinen ajattelu. Persoonana hän on kehittävä jai idearikas henkilö”, sanoo Avidlyn operatiivinen johtaja Teea Björklund.

Avidlyssä Vepsäläisen vastuualueena on mainonta- ja brändiliiketoiminnan palvelualueen myynti ja kehittäminen. Vepsäläisen houkutteli taloon Avidlyn monipuolinen osaaminen sekä kansainvälisen kasvuyhtiön mahdollisuudet.

“Markkinointi on edelleen nopein tapa luoda muutosta ja kasvua. Kompleksisessa, toimintaympäristössä brändin merkitys rakennetaan kuitenkin yhä laajemmalla skaalalla. Markkinoinnin, viestinnän ja myynnin on vaikutettava samaan suuntaan, brändin merkitystä vahvistaen”, sanoo Vepsäläinen.

Vepsäläisen tiimissä työskentelevät Helsingin suunnittelijat, studio sekä osa asiakkuusjohdosta. Työssään Vepsäläinen painottaa erityisesti yhteistyön merkitystä ja luovuuden tuomista kaikkialle organisaatioon.

“Juuri eri osaamisalueiden ketterä ja saumaton yhdistäminen on yksi Avidlyn kiistattomista vahvuuksista. Luovuus kasvaa luottamuksen ilmapiiristä; sellaisesta, jossa ihmiset ovat valmiita lähtemään muutokseen mukaan ja tekemään yhteistyötä sekä keskenään että asiakkaan kanssa.”

Markkinoinnin tulevaisuus tulee entistä enemmän tekojen kautta, uskoo Vepsäläinen. Merkityksellisyys on se, joka erottaa menestyvät ja kasvavat brändit muista.

“Brändien tulee entistä enemmän kyetä luomaan asiakkailleen aitoa arvoa ja merkitystä. Sitä luodaan vain ryhtymällä sanoista tekoihin. Yhä useammin se tapahtuu digitaalisesti.”

Teea Björklund, puh. +358 50 384 2653, teea.bjorklund@avidlyagency.com
Jarkko Vepsäläinen, puh.+358 44 5525011, jarkko.vepsalainen@avidlyagency.com

Avidly (aiemmin Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 15 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. www.avidlyagency.com/fi

Avainsanat: