Jufo Peltomaa nimitetty Avidly Oyj:n luovaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

Avidly Oyj                  Johdon muutokset/neuvonantajat 16.6.2020 klo 13.05

Jufo Peltomaa (s. 1971) on nimitetty Avidly Oyj:n luovaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.8.2020 alkaen.

Peltomaa on ollut perustamassa useita menestyneitä start-up yrityksiä kuten lisätyn todellisuuden pilvipalvelu Immersal Oy, tekoälyä ja robotiikkaa kehittävä ZenRobotics Ltd sekä mobiililaitteiden grafiikkajärjestelmiä suunnitellut Hybrid Graphics Ltd. Hän on myös toiminut näissä yrityksissä myyntiin, markkinointiin ja/tai viestintään liittyvissä johtotehtävissä. ZenRobotics Ltd:ssa hän toimi lisäksi hallituksen jäsenenä. Viimeksi Peltomaa on työskennellyt ohjelmistotoimittaja Innofactor Oyj:n teknologiajohtajana, ja hänellä on myös menestyksekäs mainostoimistotausta SEK & Greystä 90-luvulta.

”Toivotan Jufon lämpimästi tervetulleeksi Avidlyyn. Hänen taustassaan yhdistyvät yrittäjyys, luovuus ja teknologia liiketoimintaa luovaksi airueeksi, mikä on erittäin hyvin linjassa Avidlyn uudistuvan strategian kanssa. Uskon, että hän tuo Avidlyyn uutta osaamista, energiaa ja tuoreita ajatuksia. Jufo on myös osoittanut olevansa omistautunut erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen”, kertoo Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula.

”Olen vaikuttunut Avidlyn vahvasta yrityskulttuurista ja innoissani tästä mahdollisuudesta päästä mukaan toteuttamaan Avidlyn kasvustrategiaa”, sanoo Jufo Peltomaa.

Jesse Maula, toimitusjohtaja, puhelin +358 40 548 0248

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Oaklins Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com