• Avidly Oyj/

Jyrki Vaittinen lopettaa Avidly Oyj:n toimitusjohtajana, väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi Mikko Marttinen

Avidly Oyj, yhtiötiedote, 6.8.2019 klo 10.50

Markkinoinnin palveluyhtiö Avidly on sopinut yhdessä toimitusjohtaja Jyrki Vaittisen kanssa, että Vaittinen lopettaa toimitusjohtajana. Väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi on nimitetty tästä päivästä eteenpäin yhtiön talousjohtaja Mikko Marttinen. Yhtiön hallitus on käynnistänyt uuden toimitusjohtajan haun.

Kaikki Jyrki Vaittisen aiemmin 23.4.2019 tiedotteen mukaisesti hankkimat 17 813 yhtiön osaketta palautuvat yhtiölle.

”Kiitän Jyrkiä hyvin tehdystä työstä yhtiössä varsin hektisen viimeisen vuoden aikana. Päätös toimitusjohtajan vaihtamisesta tapahtui hyvässä yhteisymmärryksessä niin kuin Jyrkin kanssa asiat on aina hoidettu. Talousjohtaja Mikko Marttisen valinta väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi oli tässä tilanteessa luonnollisinta, mutta toimitusjohtajan tehtäviä jaetaan ylimenokautena myös koko muun johtoryhmän kesken. Yhtiön tilanne on vakaa ja olemme aloittaneet uuden toimitusjohtajan haun. Valinnassa tulemme painottamaan erityisesti kansainvälisen kasvuliiketoiminnan osaamista”, sanoo Avidlyn hallituksen puheenjohtaja Jari Tuovinen.

AVIDLY OYJ

Jari Tuovinen, hallituksen puheenjohtaja, puhelin +358 500 593 000

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Oaklins Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 14 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com