Jyrki Vaittinen Zeeland Familyn operatiiviseksi johtajaksi

Avidlyn (entinen Zeeland Family) Suomen liiketoimintojen operatiiviseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty KTM Jyrki Vaittinen (41). Vaittinen aloittaa tehtävät Avidlyssä 1.10.2018.

Vaittisella on 15 vuoden kokemus markkinoinnin erilaisista johtotehtävistä suurissa sekä keskisuurissa organisaatioissa, kuten Mandatum Life, McDonald's ja Fazer. Viimeiset kaksi vuotta Vaittinen on toiminut toimitusjohtajana Kuusamon Juusto Oy:ssä.

- Olen erittäin iloinen, kun saamme Jyrkin tiimiimme. Operatiivisena johtajana hänen keskeinen tehtävänsä on yhdessä 200 henkisen organisaatiomme kanssa johtaa Suomen toimintaa kohti orgaanista ja kannattavaa kasvua, sanoo Zeeland Familyn toimitusjohtaja Tuomas Airisto.

Zeeland Family on Avidly-yrityskaupan myötä kasvamassa noin 250 hengen organisaatioksi, joka toimii neljässä maassa.

- Tulemme syksyllä jakamaan johtamisen vastuita selkeästi Suomen liiketoiminnoista sekä kansainvälisestä liiketoiminnasta vastaaville operatiivisille johtajille. Kansainvälisen liiketoiminnan operatiivinen johtaja nimitetään arviomme mukaan elokuussa Avidly-kaupan täytäntöönpanon yhteydessä., kertoo Airisto.

- On hienoa lähteä mukaan toteuttamaan Zeeland Familyn kasvuhakuista strategiaa muuttuvassa markkinoinnin kentässä, sanoo lokakuussa aloittava uusi operatiivinen johtaja Vaittinen.

Lue lisää tiedoitteistamme.