Kai Mäkelä luopunut kanteestaan Zeeland Oyj:tä vastaan

Zeeland Oyj:n (”Yhtiö”) hallitus on tänään saanut tiedon, että Kai Mäkelä on luopunut kanteestaan koskien Yhtiön 4.5.2011 pidetyn varsinaisen yhtiökokouksen päätösten moittimista ja niiden julistamista pätemättömäksi.

Yhtiö on jo kanteesta tiedottamisen yhteydessä 23.8.2011 ilmoittanut pitävänsä kannetta perusteettomana.

Tehdyn sovintosopimuksen perusteella Mäkelä maksaa osan Zeeland Oyj:lle aiheutuneista oikeudenkäyntikuluista eikä osapuolilla ole tämän jälkeen asiaan liittyviä vaatimuksia toisiaan kohtaan.

ZEELAND OYJ

Tuomas Airisto, Toimitusjohtaja, puhelin +358 40 566 1331

Yhtiön Certified Adviserina toimii Heiroth Capital Oy, puhelin +358 50 581 0980

Avidly (aiemmin Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. www.avidlyagency.com/fi