Nordic Business Forum ja Avidly yhteistyöhön

Avidly on vuoden 2020 Nordic Business Forumin virallinen yhteistyökumppani. Tapahtuman tämän vuoden teema on Rethinking business, jonka ympärille tuotetaan yhteistyössä sisältöä, tapahtumia ja inspiraatiota kuluvan vuoden aikana.

Päätapahtuman yhteydessä tullaan myös järjestämään useilla paikkakunnilla Suomessa ja Pohjoismaissa live stream -tapahtumia. Live streamien ansiosta mahdollisimman laaja joukko Avidlyn asiakkaita pääsee kokemaan maailmanluokan esiintyjien puheenvuorot.

Nordic Business Forumin tämän vuoden teemasta nousevat asiat kuten busineksen muutos, markkinoinnin ja myynnin lähentyminen, vastuullisuus ja digitaalisuuden vaikutukset eri toimialoille sopivat hyvin yhteen Avidlyn oman ajattelumaailman kanssa.

”Tapa tehdä businesta muuttuu, ja myös Avidly tulee muuttumaan ja kasvamaan tulevien vuosien aikana. Haluamme ajatella uudelleen sen, miten businesta tehdään eri toimialoilla tulevaisuudessa. Näemme tämän yhteistyökumppanuuden koko vuoden mittaisena matkana, jonka varrella pyrimme inspiroimaan ja tuomaan uusia ajatuksia asiakkaillemme”, kommentoi Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula.

”Olemme iloisia, että Avidly lähti kumppaniksi Nordic Business Forum 2020 päätapahtumaan Helsinkiin. Yksi pääteemoista on ”future of marketing”. Haluamme tuoda tapahtuma-asiakkaillemme uusi ajatuksia ja oppeja, joita Avidly ehdottomasti pystyy tarjoamaan. Tästä syystä toteutamme yhteistyössä ennen syksyä myös yhteisiä tilaisuuksia, joissa jaamme oppejamme johtajuuteen ja markkinointiin liittyen”, kertoo Nordic Business Forumin toimitusjohtaja Aslak de Silva.

Nordic Business Forum järjestetään 23.-24.9.2020 Helsingin Messukeskuksessa. Tapahtuma haastaa yritysjohtajat miettimään asioita uudella tavalla muuttuvassa maailmassa. Tänä vuonna puhujina nähdään muun muassa Kalifornian entinen kuvernööri ja ympäristöaktivisti Arnold Schwarzenegger, PepsiCo’n entinen toimitusjohtaja ja Amazonin hallituksen jäsen Indra Nooyi, kirjailija Yuval Noah Harari, Goldman Sachsin hallituksen puheenjohtaja Lloyd Blankfein ja FutureThinkin toimitusjohtaja Lisa Bodell.

Jesse Maula, toimitusjohtaja, Avidly, p. 040 548 0248, jesse.maula@avidlyagency.com

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää yli 250 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com