Reaktioita 30.9. puolivuotiskatsaukseen

Zeeland Familyn vahva tulos herätti reaktioita mediassa. Yhtiön liikevaihto kasvoi tammi-kesäkuussa 5,8 %, yhteensä 8,45 miljoonaan euroon, ja liikevoitto parani yli 150 % ja oli 10,5 % liikevaihdosta eli 888 tuhatta euroa.

Katso median reaktiot:

Kauppalehti: "PÖRSSI: Helsingissä loivaa nousua, Zeeland lentää"

- > https://www.kauppalehti.fi/uutiset/porssi-helsingissa-loivaa-nousua--zeeland-lentaa/ypwcQFiY

Arvopaperi: "Helsinki nousi iltaan asti - Zeeland Family kiisi"

- >https://www.arvopaperi.fi/kaikki_uutiset/helsinki-nousi-iltaan-asti-zeeland-family-kiisi-6673202

Zeeland Family (Nasdaq First North: ZEE1V) on Suomen monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto. Tuomme suomalaisten yritysten kanssa intohimoa, rohkeutta, sisua ja uteliaisuutta markkinointiin. Yhdessä teemme tarinoita, jotka ovat totta. Liikevaihtomme oli 14 miljoonaa euroa 2016 ja palveluksessamme on yli 170 asiantuntijaa. www.zeelandfamily.fi

Avidly (aiemmin Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. www.avidlyagency.com/fi