Reaktioita 30.9. puolivuotiskatsaukseen

Zeeland Familyn vahva tulos herätti reaktioita mediassa. Yhtiön liikevaihto kasvoi tammi-kesäkuussa 5,8 %, yhteensä 8,45 miljoonaan euroon, ja liikevoitto parani yli 150 % ja oli 10,5 % liikevaihdosta eli 888 tuhatta euroa.

Katso median reaktiot:

Kauppalehti: "PÖRSSI: Helsingissä loivaa nousua, Zeeland lentää"

- > https://www.kauppalehti.fi/uutiset/porssi-helsingissa-loivaa-nousua--zeeland-lentaa/ypwcQFiY

Arvopaperi: "Helsinki nousi iltaan asti - Zeeland Family kiisi"

- >https://www.arvopaperi.fi/kaikki_uutiset/helsinki-nousi-iltaan-asti-zeeland-family-kiisi-6673202

Zeeland Family (Nasdaq First North: ZEE1V) on Suomen monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto. Tuomme suomalaisten yritysten kanssa intohimoa, rohkeutta, sisua ja uteliaisuutta markkinointiin. Yhdessä teemme tarinoita, jotka ovat totta. Liikevaihtomme oli 14 miljoonaa euroa 2016 ja palveluksessamme on yli 170 asiantuntijaa. www.zeelandfamily.fi

Avidly on johtava markkinointiteknologia-alan palveluntarjoaja, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia digitaalisia markkinoinnin ja myynnin palveluja ja ratkaisuja. Asiakaskokemus, data ja teknologia kietoutuvat tiiviisti yhteen Avidlyn vaikuttavuushakuisessa kasvustrategiassa. Avidlyn tiimiin kuuluu noin 230 henkilöä yhteensä 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com