Siltä kuulostaa – April Jazz

April Jazzin tuottajan Pedro Herreron yhteydenotto 2014 Tuomas Airistoon, Zeeland Familyn toimitusjohtajaan, osoittautui hedelmälliseksi.
Lähdimme April Jazzin kumppaniksi, koska inspiroivan asiakkaan kanssa voi tehdä hienoja juttuja. Samalla voimme tukea kulttuuria – ja saada itsellekin työhön uusia säveliä”, Tuomas Airisto toteaa.

Yhteistyön kautta April Jazz on päässyt osaksi Zeeland Familyn yhteistyöverkostoa, josta on löytynytkin jo uusia yrityskumppaneita.Tärkeänä tavoitteena on saada verkostoa edelleen laajennettua, jotta toimintaa voitaisiin kehittää eteenpäin, kertoo April Jazzin tuottaja Herrero.

April Jazz on pääkaupunkiseudun suurin kansainvälinen jazzfestivaali ja se järjestetään 25.-29. huhtikuuta. Festivaali esittelee koti- ja ulkomaista rytmimusiikin huippujen lisäksi nousussa olevia, tuoreita ja kiinnostavia artisteja. Konserttipaikkoina toimivat Espoon kulttuurikeskus Tapiolassa, Leppävaaran Sellosali, Espoon modernin taiteen museo EMMA sekä Tapiolan kirkko. Lisäksi perinteiset jatkojamit järjestetään Tapiola Gardenissa keskiviikosta lauantaihin.

Zeeland Family suunnittelee jazzien visuaalisen ilmeen joka vuosi uudelleen. Ilmeen lisäksi kumppanuuteen ovat kuuluneet mainonnan, digitaalisen näkyvyyden ja materiaalien suunnittelu.

Jazz-musiikilla ja hyvällä markkinointiviestinnällä on yllättävän paljon yhteistä. ”Molemmissa erilaiset taitavat ihmiset improvisoivat ja pelaavat yhteen ja lopputulos on enemmän kuin osiensa summa”, Tuomas luonnehtii.

Tutustu April Jazziin tästä!