SINI NORTA NIMITETTY ZEELAND FAMILYN OPERATIIVISEKSI JOHTAJAKSI (COO)

Zeeland Familyn operatiiviseksi johtajaksi (COO) on nimitetty Sini Norta. Sini on työskennellyt Zeeland Familyssä 11/2014 alkaen ja vastannut Zeeland Familyn ulkoistusliiketoiminnasta ja ketteristä menetelmistä.

Zeeland Familyn toimitusjohtaja Tuomas Airisto:

”Sinin nimittämisellä vastuuseen Zeeland Familyn Suomen operatiivisesta toiminnasta haluamme entisestään korostaa ja vauhdittaa jatkuviin palveluihin sekä ketteriin toimintamalleihin siirtymistä. Olemme tänä vuonna nostaneet jatkuvien palveluiden osuuden myyntikatteestamme noin 40 prosenttiin ja uskomme tulevina vuosina osuuden kasvavan.

Jatkuvien palveluiden ohella ketterät menetelmät työskentelyssä asiakkaidemme kanssa ovat keskeinen elementti strategiamme toteuttamisessa. Asiakkaidemme markkinoinnin tekeminen monimuotoistuu ja monimutkaistuu koko ajan digitalisaation sekä markkinoinnin tehtäväkentän sirpaloituessa. Toimimalla ketterillä menetelmillä poikkitieteellisissä tiimeissä tiiviisti asiakkaiden kanssa, pystytään parhaiten ratkomaan markkinoinnin haasteet sekä strategisella että operatiivisella tasolla.

Sinin ottaessa vastuun operatiivisesta johtamisesta minä keskityn seuraavan kasvuvaiheen johtamiseen Suomessa ja aikanaan kansainvälisesti.”

ZEELAND FAMILY OYJ

Tuomas Airisto, toimitusjohtaja, puhelin +358 40 566 1331