Sini Norta on nimitetty Zeeland Familyn operatiiviseksi johtajaksi

Zeeland Familyn operatiiviseksi johtajaksi (COO) on nimitetty Sini Norta. Sini on työskennellyt Zeeland Familyssä 11/2014 alkaen ja vastannut Zeeland Familyn ulkoistusliiketoiminnasta ja ketteristä menetelmistä.

Zeeland Familyn toimitusjohtaja Tuomas Airisto kertoo nimityksestä:

”Sinin nimittämisellä vastuuseen Zeeland Familyn Suomen operatiivisesta toiminnasta haluamme entisestään korostaa ja vauhdittaa jatkuviin palveluihin sekä ketteriin toimintamalleihin siirtymistä. Olemme tänä vuonna nostaneet jatkuvien palveluiden osuuden myyntikatteestamme noin 40 prosenttiin ja uskomme tulevina vuosina osuuden kasvavan.

Jatkuvien palveluiden ohella ketterät menetelmät työskentelyssä asiakkaidemme kanssa ovat keskeinen elementti strategiamme toteuttamisessa. Asiakkaidemme markkinoinnin tekeminen monimuotoistuu ja monimutkaistuu koko ajan digitalisaation sekä markkinoinnin tehtäväkentän sirpaloituessa. Toimimalla ketterillä menetelmillä poikkitieteellisissä tiimeissä tiiviisti asiakkaiden kanssa, pystytään parhaiten ratkomaan markkinoinnin haasteet sekä strategisella että operatiivisella tasolla.

Sinin ottaessa vastuun operatiivisesta johtamisesta minä keskityn seuraavan kasvuvaiheen johtamiseen Suomessa ja aikanaan kansainvälisesti.”

Lisätietoja antaa:

Tuomas Airisto, toimitusjohtaja, puhelin +358 40 566 1331

Zeeland Family (Nasdaq First North: ZEE1V) on Suomen monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto. Tuomme suomalaisten yritysten kanssa intohimoa, rohkeutta, sisua ja uteliaisuutta markkinointiin. Yhdessä teemme tarinoita, jotka ovat totta. Liikevaihtomme oli 14 miljoonaa euroa 2016 ja palveluksessamme on lähes 200 asiantuntijaa. www.zeelandfamily.fi

Avidly (aiemmin Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. www.avidlyagency.com/fi