Tietoa Avidly Oyj:n liikevaihdosta ja kannattavuudesta tammi–maaliskuussa 2020

Tietoa Avidly Oyj:n liikevaihdosta ja kannattavuudesta tammi–maaliskuussa 2020

Avidly Oyj, sisäpiiritieto, 12.5.2020 klo 9.00

Avidly Oyj tiedotti 26.3.2020 suunnittelevansa enintään 2,5 miljoonan euron määräistä merkintäetuoikeusantia ja on nyt edennyt sen valmistelussa. Yhtiön tarkoituksena on päättää osakeannista sekä julkistaa osakeannin täsmälliset ehdot ja arvopaperimarkkinalain mukainen perustietoasiakirja kuluvan toukokuun puoliväliin mennessä.

Osana merkintäetuoikeusannin valmisteluja Avidly julkistaa tällä yhtiötiedotteella uusia taloudellisia tietoja tietoa Avidly-konsernin liikevaihdosta ja kannattavuudesta tammi­–maaliskuussa 2020. Tiedotteen taloudelliset tiedot ovat tilintarkastamattomia.

Toimitusjohtaja Jesse Maula:

“Aloimme nähdä aloittamamme kannattavuushankkeen ensimmäisiä tuloksia liiketoiminnassamme vuoden ensimmäisellä neljänneksellä. Avidlyn liikevaihto oli noin 6,7 miljoonaa euroa tammi–maaliskuussa, ja käyttökate oli nollatuloksen tuntumassa.”

Maailmantalouden epävarman tilanteen vuoksi Avidlyn liiketoiminnan ennustettavuus on kuitenkin heikko eikä Avidly näin ollen anna tässä vaiheessa arviota vuoden 2020 liikevaihdosta ja liiketuloksesta. Seuraamme jatkuvasti koronapandemian vaikutuksia asiakkaidemme liiketoimintaan ja kysyntänäkymiimme, ja sopeutamme tarvittaessa toimintaamme kysyntää vastaavaksi.

Avidly-konserni noudattaa puolivuotisraportointia. Yhtiö ei julkista vuoden kolmen ja yhdeksän ensimmäisen kuukauden osalta liiketoimintakatsauksia yhtiön taloudellista kehitystä kuvaavista keskeisistä tiedoista.

Tällä tiedotteella Avidly Oyj julkistaa EU:n Markkinoiden väärinkäyttöasetuksen 17 artiklan nojalla sisäpiiritietoa.

AVIDLY OYJ

Jesse Maula, toimitusjohtaja, puhelin +358 40 548 0248
Hans Parvikoski, talousjohtaja, puhelin +358 40 586 6154

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Oaklins Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670