Tulosvaroitus: Avidly täsmentää vuoden 2019 liiketulosohjeistustaan

Tulosvaroitus: Avidly täsmentää vuoden 2019 liiketulosohjeistustaan

Avidly Oyj, sisäpiiritieto, 19.2.2020 klo 17.15

Avidly täsmentää alustavien tilintarkastamattomien tilinpäätöstietojen perusteella vuoden 2019 liiketulosohjeistustaan. Aiempi ohjeistus on annettu 9.10.2019.

Avidly arvioi, että vuoden 2019 liiketulos jää noin 2,4 miljoonaa euroa tappiolliseksi. Aikaisemmin Avidly arvioi, että liikevaihto on 22 - 24 miljoonaa euroa (liikevaihto 2018: 19,8 miljoonaa euroa) ja liiketulos on tappiollinen (liiketulos 2018: 0,6 miljoonaa euroa). Liikevaihdon osalta Avidly pitää ohjeistuksen ennallaan.

“Panostukset kansainvälistymiseen ja kotimaiseen kasvuun eivät ole toteutuneet odotetulla tavalla, mikä on johtanut liiketuloksen ennakoitua heikompaan kehitykseen. Odotuksista huolimatta Inbound -liiketoiminnassa ei päästy voitolliseen liiketulokseen neljännellä kvartaalilla.

Syksyllä käynnistetyn kannattavuushankkeen osalta odotamme tuloksia vuoden 2020 aikana. Tämän lisäksi keskitymme kannattavan kasvun aikaansaamiseen”, sanoo Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula.

Avidly vuoden 2019 tilinpäätöstiedote julkaistaan 5.3.2020 ja vuosikertomus sisältäen hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen 10.3.2020.

Tällä tiedotteella Avidly Oyj julkistaa EU:n Markkinoiden väärinkäyttöasetuksen 17 artiklan nojalla sisäpiiritietoa.

AVIDLY OYJ

Jesse Maula, toimitusjohtaja, puhelin +358 40 548 0248
Hans Parvikoski, talousjohtaja, puhelin +358 40 586 6154

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Oaklins Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670